Inlägg från: Glitter2 |Visa alla inlägg
  • Glitter2

Mutsy del 7

Jag funderar på samma grej om man köper via nätet och ngt går sönder...

• Glitter2

Vi är väldigt sugna på Mutsy , jag är inne på slidern men såg att till skillnad från 4rider och UR så är den kortare i handtaget. Jag och mannen är över 180 och behöver en hög vagn. De flesta som finns på marknaden är så låga att jag skulle behöva stå på knä för att kolla till skrutten
    Vad säger du som nu köpt en Slider, är den mycket lägre?

Vi ska komma iväg och kolla utbudet men fram tills dess finns ju alla ni veteraner på Mutsy

• Glitter2

Danne
    härligt med din info
    så slönt att få hjälp av alla här på FL! Tack!

• Glitter2

Var på Knodd och kollade in Mutsy idag. Mycket förtjust i den vagnen de hade inne! De har bara 4ridern inne men ärligt talat är det nog den vi är mest inne på. Om några veckor skulle de få in Slidern så då tar vi en titt på den också.
    Men vad gäller klädslarna är jag inte så förtjust i den där plastiga känslan som flera hade. Vad säger ni? Är alla sådär, hmm glatta i tyget?

• Glitter2

Låg och funderade lite på priser på Mutsy. Vad kostar de i butik? Om man vill ha en 4rider m ligg- och sittdel?

• Glitter2

Jag tror det blir i Sverige. Känns tryggare om ngt skulle hända m vagnen.
    Enligt Knodd är det ca 12 veckors leveranstid så det börjar bli dags att beställa snart. Trollet kommer i november och man vill ju gärna ha vagnen hemma i hallen då

• Glitter2

Idag har vi äntligen bestämt oss för vagn!!
    Det blir en 4rider i Joey silver, fint ska det va
    Mannen är helt bestämd med att allt som finns ska köpas till, jag är lite mer återhållsam
    Vi köper till 2bsafe med adapter och hela kittet

• Glitter2

Fråga till er Mutsyägare. Finns det en Joey Champagne?
    Det var någon som skrivit detta tidigare men jag kan inte hitta den.

• Glitter2

Vi var på Knodd igår och de berättade att Mutsy skrotat sin 2BeSafe och att de nu gör en adapter för Besafe izi sleep (som är en annan tillverkare) vilken kommer i september/oktober.

• Glitter2

Har nu beställt vår Mutsy 4rider Joey silver
    lightweight next

Mullbäret, då jag är lång (1,84) kan jag inte ge dig ngt svar kring handtaget. Hoppas någon kan ge svar

Svar på tråden Mutsy del 7