• Malla1

Unga mammor med msn?!

Jag skulle vilja prata lite med unga mammor, själv är jag en mamma på 18 år till Klara 3 månader! Vore kul att prata lite med andra unga mammor, hör gärna av er ifall ni har msn :)

• Svar på tråden Unga mammor med msn?!
  • aprilfamilj

nä förhoppningsvis kommer det en liten bebis snart... men det känns inte som det.. känns nu som att jag aldrig ska få bli mamma!

• pilliss

Jag gick 12 d över tiden med min minsta...
    hehe

satt vid datan en kväll.
    sa till maken:

jag fattar inte varför *han* inte ville komma ut...
    hade jag fått bestämma hade *han* kommit för en månad sen.

går ut i köket.
    då går vattnet. han föddes 2 h och 13 min senare.

Hade inga känningar alls innan.
    så det kan ske när som helst ju

vet ni vad det blir?

Veni, Vidi, Vici...........
  • aprilfamilj
    pilliss skrev 2008-05-01 23:38:43 följande:
    Jag gick 12 d över tiden med min minsta...hehesatt vid datan en kväll. sa till maken:jag fattar inte varför *han* inte ville komma ut...hade jag fått bestämma hade *han* kommit för en månad sen.går ut i köket.då går vattnet. han föddes 2 h och 13 min senare.Hade inga känningar alls innan.så det kan ske när som helst ju vet ni vad det blir?
    oj, en sån förlossning vill jag också ha!! jo men jag tror att dom som inte har några känningar alls, för dom så startar det pangbom!
    jo vi kunde inte hålla oss så vi vet att vi ska få en liten pojke!
  • NicoÄngla

Då är väl jag oxå ung då är 22 år och fick mitt första när jag var 18år och mitt andra när jag var 21 år.

• pilliss
    aprilfamilj skrev 2008-05-01 23:52:32 följande:
    oj, en sån förlossning vill jag också ha!! jo men jag tror att dom som inte har några känningar alls, för dom så startar det pangbom! jo vi kunde inte hålla oss så vi vet att vi ska få en liten pojke!
    bestämt namn än?
  • Emeliela

Hello.. Jag har msn och är mamma till Viggo 6 månader. När han fyller 1 så fyller jag 18

My family - My world
  • aprilfamilj
    pilliss skrev 2008-05-02 11:24:37 följande:
    bestämt namn än?
    Nja vi är inne på Lukas och plan B är Wilhelm eller Joel men vi får se om han tänker komma ut någon gång vad som passa bäst
  • pilliss
    aprilfamilj skrev 2008-05-02 12:23:08 följande:
    Nja vi är inne på Lukas och plan B är Wilhelm eller Joel men vi får se om han tänker komma ut någon gång vad som passa bäst
    Alla var söta...
    men konstigt nog ser man på barnet vilket som passar bäst
Svar på tråden Unga mammor med msn?!