Inlägg från: spiritsinlove |Visa alla inlägg
  • spiritsinlove

Vuxna karlar som suger på bröst?

Undrar i all stillhet varför du för att du själv inte tänder på en specifik grej, ifrågasätter varför andra gör det. Jag tänder personligen inte på allt, men har inget behov av att ifrågasätta andras njutning/fetish för det..Varför använda sin egen sexualitet som mall för andras? Vad ger det oss att unisont benämna det ena som normalt och det andra som onormalt?
    Klart att det finns kvinnor som blir kåta av att en karl suger på deras tuttar. På ett sexuellt vis.

• spiritsinlove
    Dimisi skrev 2008-05-02 02:21:32 följande:
    Om jag hade gjort det hade jag ju inte startat den här tråden, eller hur? Det du tolkar som ifrågasättande är från min sida en nyfikenhet. Jag är ärligt intresserad av hur andra kvinnor känner.Jag är inte ett dugg intresserad av att försöka komma fram till vad som är normalt/onormalt vad gäller erogena zoner. Det är du som för in dessa ord i diskussionen.
    Jo, jag tog visst din ts som en öppning för intressant diskussion - därmed mitt inlägg. Jag tror bara inte det finns så mycket att diskutera kring huruvida en karl sugandes på tutten är sexuellt upphetsande eller ej - då det är individuellt vad man tycker (och självklart existerar det kvinnor som tänder på det ) Ja..för att svara på dina frågor i ts.
    Ledsen om mitt tidigare inlägg upplevdes som mothugg - jag menade enbart att det är självklart att det finns kvinnor som tänder på det; lika självklart som att det finns kvinnor som inte gör det.
Svar på tråden Vuxna karlar som suger på bröst?