Inlägg från: Gaskarl |Visa alla inlägg
  • Gaskarl

Vuxna karlar som suger på bröst?

Jag tycker absolut du ska säga som det är till din man, om han nu ändå gillar det, då lär det väl bli en win-win...Starkt att du vågar erkänna det. Det är helt klart en känslig fråga.

Gott nytt år.

• Gaskarl

Jag tycker absolut du ska säga som det är till din man, om han nu ändå gillar det, då lär det väl bli en win-win...Starkt att du vågar erkänna det. Det är helt klart en känslig fråga.

Gott nytt år.

• Gaskarl
    Ederling skrev 2021-12-29 17:16:25 följande:

Jag tänder mycket på när min man suger på mina bröst, inte i någon slags form av att han leker bebis, utan av njutning som en vuxen person.

Han får gärna göra det oftare enligt mig men vågar inte heller be om det av rädsla för missförstånd.

Så jag har ett dilemma, hur kommer han reagera om jag säger att jag vill att han gör det oftare, i sexuellt och mycket avslappnande syfte.(jag stressar av enormt)

Med detta sagt så är det min egen feghet som spelar in, han är säkert på men jag nojjar o har mig ändå ????

Häftigt ju...En tisdagkväll, om han vet om det, kan du ju bara säga, "jag tar ett bad, så kan väl du mysa sedan.." Jag skulle tycka det var skithäftigt.
Svar på tråden Vuxna karlar som suger på bröst?