bakåtlutad livmoder-ondare vid grav?
har väldig molvärk till och från under dagarna. Har hört att det kan bero på att ens livmoder är bakåtlutad.Stämmer det vid ev. graviditet?
har väldig molvärk till och från under dagarna. Har hört att det kan bero på att ens livmoder är bakåtlutad.Stämmer det vid ev. graviditet?
hoppas någon förstod vad jag menade
ingen???
Jag har en bakåtlutad livmoder,men hur menar du? Menar du att du är gravid?
T.ex har jag aldrig upplevt ngn mensvärk..Och jag har inte tyckt att det gjort ont att föda barn heller.
hej. jag har bakåtlutad livmoder och kan säga att bara på slutet av graviditeten ocg under förlossningen får man mera ont i ryggen än i magen. molande värk i magen tyder på att livmodern växer. lycka till. kram
Tänker förresten inte påstå att det är pga min bakåtlutade livmoder,för det har jag inga belägg för..
Jag har också det men har inte märkt ngt vid graviditeter..Inte haft ont direkt..Har haft mensvärk men inte så mkt nu efter 2 barnet..
jag har bakåtliggande livmoder.
har haft hemsk mensvärk. nu är jag gravid.har inte speciellt ont, lite värk sådär,men det är väl livmodern som växer antar jag.
ok,tack för svaren
vet inte än om jag är gravid...
men läste på nätet att om man har en bakåtlutad livmoder så kan man känna av molvärken mer...har otrolig molvärk till och från,ung.som mensvärk...fast inte hela tiden.......
japp, det är väl det vi gör fel, vi jämför oss med varandra. (jag gör det oxå). men vi är ju alla olika, våra kroppa fungerar inte helt lika. men det är lätt å jämföra och tänka att ja men så känner ju den, så måste det ju va för mig, annars infinner sig nojjan om man inte är som alla andra