Var man man hitta Foppa-tofflor till barn?
Var på nätet kan man hitta s.k. Foppa-tofflor i storlek 22?
Eller ännu bättre, var kan man hitta kopior på Foppa-tofflor (dvs mycket billigare )?
Någon som vet?
Var på nätet kan man hitta s.k. Foppa-tofflor i storlek 22?
Eller ännu bättre, var kan man hitta kopior på Foppa-tofflor (dvs mycket billigare )?
Någon som vet?
På Tradera finns det.
"Jag" har två par i strl 21 och två par i strl 23 :)
Köpta i Thailand
kopior är det bara att åka till en marknad för att hitta eller ica maxi 8om de nu har de kvar) vet att i vissa hälsokostbutiker har de barnfoppa
De har ju på din sko, men de kanske inte finns i så små? Eller vill du bara köpa på nätet? Tänk isåfall på att kopiorna kan vara rätt skumma i strl. En kompis fick köpa strl 24 till sin dótter förra sommaren, när hon egentligen hade strl 21.
Tack för svar!
Vi har kollat i lite skoaffärer, men minsta vi sett har varit 23-25. Och eftersom jag inte är något märkesfreak får det gärna vara en kopia. Jag tycker 400kr för ett par barnskor är ganska häftigt.
marknad har jag tänkt på... får hålla ögonen öppna. Tradera har jag kollat lite på, en inte sett det jag letar efter. Hmm..
Där finns de billigt men den minsta i storlek 24.
www.skopunkten.com/category.aspx
Tycker med det är på tok för dyrt med äkta! Tänkte också försöka hitta till lill-tjejen till sommaren. De är ju supersmidiga för att de kan ta på dem själva..
Challe N:
Precis min tanke... Vi var ute i sandlådan igår med sandaler. Oj oj oj. Det blev jobbigt. Förhoppningsvis kan de tömma skorna själva med Foppa-tofflor, tänkte jag.
Jag har hittat ett par till tjejn på Tradera (tack för tips alla!), som jag hoppas jag vinner.
Till min son... svart... blir inte det kokhett i solen? Finns mossgröna tofflor?
Jag tror inte det är nån fara med svarta, det har min dotter. I och för sig bara som inneskor men ändå! Men de brukar ju finnas i alla möjliga färger.
Ja det där med strl är ju svårt, men be den du köper av mäta skon, och mät barnets fot, om du köper på tradera.
TS; Det är bäst att prova tofflorna. Min son som har 23 i sina vanliga skor har 25 i tofflorna, dom är köpta på Din Sko för 129 kr tror jag det var
Foppa-tofflor till både barn och vuxna (kopior) finns ju nästan överallt I både skoaffärer som vanliga affärer. Tycker jag ser dem överallt
www.skopunkten.com/product.aspx
Klicka på länken. Under "väl storlek" så står det "så hittar du rätt storlek"
Där kan man räkna ut storleken beroende på "längden" på barnets fot i mm.
Kostar 79 :- för att par tofflor där.