• Anonym

stora vårtgårdar

jag har nog de fulaste brösten någon skådat! en liten hängig b-kupa med vårtgårdar på 7cm diametern - om inte mer.

Är det bara jag som har så stora vårtgårdar?

• Svar på tråden stora vårtgårdar
  • Anonym

nope, du är inte ensam! jag har sett MÅÅÅÅNGA med stora vårtgårdar! när jag var yngre störde det mej, men nu tänker jag inte på det mer!

• Anonym

Nää, du är inte alls ensam!

Min vänstra tutte är ungefär c-kupa med ca 8 cm vårtgård och min högra lite större B-kupa med knappa 6 cm vårtgård!!
    Själv tycker jag att brösten ser inte ut att tillhöra samma person!

De är inget speciellt snygga direkt men de har i alla fall funkat alldeles utmärkt till att ge föda åt min dotter!

• Anonym

du är inte ensam, ska du veta! själv ser mina lökar ut som satan, hängiga med stora vårtgårdar, men sambon uppskattar dem tydligen och om de funkar att amma med så va fan! man ska ju inte vika ut sig i slitz

• Anonym

Har alltid haft komplex för mina vårtgårdar. De är säkert 7 cm i diameter på en c-kupa. När jag fryser och de drar ihop sig blir brösten mycket mindre hängiga! I vanligt tillstånd är de inte direkt vackra att se på. Jag tror jag ska förminska vårtgårdarna någon gång.

• Anonym

Samma här + G-kupa samt inga bröstvårtor utom när bebis sugit Fast jag får säga att det hade varit enklare att amma med (större) bröstvårtor och bröst riktade framåt. De där standardråden man får stämmer inte riktigt när de pekar nedåt och det tog tid att upptäcka bättre sätt.

• Anonym

Hänging c-kupa med stora vårtgårdar. Inte blir vårtgårdarna mindre när man är gravid heller, tvärtom.

• Anonym

Hej har gjort en vårtgårdsförminskning. Obs gör inte det förrän ni har fött alla barn klart., de töjer ut sig igen jag lovar! Funderar på ett lyft + inplantat efter detta barnet ska inte ha fler sen... Nån mer som ska det jag vet en hel del om sånt så har ni några frågor så kan jag försöka svara på dem. Ha det gött

• Anonym

Anonym 10:53
    Jag kommer att förminska mina vårtgårdar någon gång för det är det enda på min kropp som för mig att känna mig riktigt osexig. Tycker inte om att visa mig i ljus med bar överkropp. Men jag tänker föda först innan jag gör operationen. Kan du svara på några frågor är du snäll!?
    När du förminskade vårtgårdarna blev brösten mycket mindre efter det? Gjorde det mycket ont och hur länge?
    När var du helt återställd?

• Anonym

Jag vet inte om ni har riktigt samma problem som mig..jag har oxå stora vårtgårdar och bröstvårtorna är jääättstora..
    Jag har rätt liten byst så det ser inte klokt ut när man är naken, bröstvårtorna sitter som 2 stora biskvier utanpå själva brösten..
    Jättefult..
    Är det så ni menar att ni oxå har eller?

• DaCiss

Anonym 12:48 var glad åt dina bröstvårtor ifall du har planerat att skaffa barn eller kanske redan har barn vad vet jag?! Det är hemskt mycket lättare att amma ett barn med sådana vårtor.

Själv sitter jag med världens hängigaste och fulaste bröst känns det som. Ska ta och förminska dem efter jag fött mina barn för de tär på både rygg och axlar! Kan ju säga att jag skaffade amningsbh i kupa F men de var för små och gav mig mjölkstockning! Så typ en g kupa eller liknande och utan bh hänger de typ nere vid naveln nånstans Knäppt och äckligt samtidigt, vårtgårdarna är också enormt stora och bröstvårtorna står inte ut det minsta, endast då bebis har ammat. Kan även tillägga att det är väldigt svårt att amma med stora hängiga bröst och låga vårtor. Nu först funkar amning hyffsat efter 1 ½ månads strul!

• Anonym

hej! det gjorde inte ont att förminska dem & nej brösten blev inte mindre

• Anonym

Nån som vet vad det kostar att minska bröstvårtorna och lägga in lite inlägg? Från a/b kupa till c. På ett ungefär bara....`???!!!

• DaCiss

Anonym 09:38 Jag kan inte hjälpa dig där men inne på föräldranätets snackrubrik "Kroppsideal" kan dom säkert hjälpa dig. Där finns det en hel del som gjort sådana ingrepp.

www.alltforforaldrar.se

Svar på tråden stora vårtgårdar