Var köper jag "spill ej mugg" som inte läcker? Köpt 4 i olika märken och prisklasser,men alla läcker tyvärr.
Som rubriken,gärna vilket märke ni tycker funkar,samt var de finns att köpa. Tacksam för svar
Som rubriken,gärna vilket märke ni tycker funkar,samt var de finns att köpa. Tacksam för svar
Vi har köpt MaMs på Ica maxi och de funkar för oss i alla fall. Det gäller ju bara att skruva på locket ordentligt först :-9
nästan alla "spillfria muggar" läcker om man har kolsyrad vätska i. Men om jag ska rekommendera en som jag verkligen gillar är det Munchkin. Finns på www.mamaneeds.se. Kostar ung. 125:- och finns i alla möjliga färger.
Jag har både Esska och MAM till min tös och jag tycker att båda är kanonbra och läcker inte alls
MAM's mugg som ser lite ufoaktig ut håller tätt. Finns på Coop och Maxi och är inte speciellt dyra.
Tack för svar,skruvar åt locket ordentligt och har inte något med kolsyra i. Men har inte hittat någon som inte läcker ännu men får väl prova mig fram. Tycker det inte ska stå "spill ej mugg" och de inte fungerar testas de inte innan försäljning eller? fick väl måndagsexemplar som med allt, annat min vanliga otur
Har också mams "ufo"-mugg, och de funkar kanon. Det enda de "läcker" är om det finns lite kvar i själva pipen och de vänder upp o ner på dem eller sitter och viftar. Men det är ju oftast bara några droppar.
jag har en blå med bamse på som jag köpte på gekås för ca 30 kr
den är super vet att den finns på babyland för ca 70 kr oxå