Fortsättningstråd på Alsike/Knivstatråden
Fortsättningstråd på
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m29040738.html
Fortsättningstråd på
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m29040738.html
Här e jag!
Hej! Vill uppmana alla Knivsta- och Alsikebor att ta en titt på denna hemsida: http//alsikeknivsta.googlepages.com
Vissa av er har kanske fått info i brevlådan.. det handlar alltså om deponi av schaktmassor samt bergkross bara några hundra meter från våra hus!! Detta medför buller, tung trafik samt damm under en lång period framöver. Värt att protestera mot tycker jag. Namnunderskrifter kan göras via hemsidan, det vore jätteviktigt att vi är så många namn som möjligt!
Jätte viktigt som Fikus skriver. Ska tydligen ligga mitt emot Spillkråkans förskola och kommer säkert vara oerhört störande samt hälsofarligt.
På tisdag kväll 6/5 kl 18.30 kommer ett info-möte hållas på Alsike skola om planerna. Det vore bra om folk orkar masa sig dit och visa sitt missnöje..
Hänger med i nya tråden!
Hej igen!
Fikus - jag har skrivit på, men tar ändå hemsidan med en liten nypa salt. Jag läste i UNT att krossverksamheten skulle vara igång 3-4 veckor/per t.ex. Fast helst får de ju förlägga företaget någon annanstans förstås!
Är det någon mer som har sina barn på verktygslådan? Eller ska ha?
Vi har/ska ha barnen på Piratskeppet. Vilken är Verktygslådan? Hette den förskolan något annat tidigare?
Vill ni veta en hemlighet? (iför sig blir det inte nån hemlighet längre)
Vi ska få tillök i familjen. Det är beräknat den 31/12 vilket betyder att den får hålla sig nån dag till. Är bara i v.7 än. Så vi håller tummarna för att allt ska gå vägen.