• This is me2

Toalettborste

Jag skulle behöva rengöra mina WC-borstar. Tänkte köra dom i diskmaskinen, kan man göra det? Eller är det lite snuskigt, vad tycker ni?

• Svar på tråden Toalettborste
  • Bebis
    This is me2 skrev 2008-05-03 20:57:07 följande:
    Jag skulle behöva rengöra mina WC-borstar. Tänkte köra dom i diskmaskinen, kan man göra det? Eller är det lite snuskigt, vad tycker ni?
    Hahahahahaha
    Don't Panic
  • Klariz

haha tror inte Cheera fattar denna roliga tråd riktigt... eller va tror ni? ;)

• blommanigbg

Tycker ni att jag ska slänga glaset jag öste ur toaletten med i morse. Eller är det bara att lite lätt skölja av det. Kan ju faktiskt ha det som gästtandborstglas på toaletten. Känns liksom att det är där det hör hemma nu.. Eller har ni ngt annat förslag?

• Cheera
    HaJoMi skrev 2008-05-03 21:27:21 följande:
    ... Givetvis också som nappflaskborste
    OJ!
    Du måste ha stora nappflaskor! Vart har du köp dom?
    Nu har ju iofs dottern slutat med naappflaska med sonen kommer väl upp i större volymer sen....
  • Cheera
    Klariz skrev 2008-05-03 21:29:40 följande:
    haha tror inte Cheera fattar denna roliga tråd riktigt... eller va tror ni? ;)
    Jo, jag fattar. Men jag får kväljningar av blotta tanken...
  • HaJoMi

blomman, tycker det låter som ett utmärkt förslag. Gästtandborstglas och givetvis bara en gästtandborste (toaborste ) till alla.

• This is me2
    blommanigbg skrev 2008-05-03 21:30:22 följande:
    Tycker ni att jag ska slänga glaset jag öste ur toaletten med i morse. Eller är det bara att lite lätt skölja av det. Kan ju faktiskt ha det som gästtandborstglas på toaletten. Känns liksom att det är där det hör hemma nu.. Eller har ni ngt annat förslag?
    Nej, men herregud det är väl inte så noga! Skölj du lite lätt bara, det hade jag gjort.
  • Cheera

This is me2 skrev 2008-05-03 21:26:07 följande:

Tycker du?? Gör inte du så??!!
    Nope...jag går över till grannen med dom, dom diskar dom i sin maskin.
  • blommanigbg

Den här tråden känns väldigt aktuell för mig med tanke på vad som hände i morse förstår ni..

Svar på tråden Toalettborste