• Venus

TrådDödarFolket #6

Hej hej...

Jag lyckades tydligen döda den sista tråden oxå
    7 minuter över midnatt
    7 minuter in på MorsDag

Så välkommen in i den nya tråden, välkommen o säg ditt hjärtas mening...

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2248805.html

• Svar på tråden TrådDödarFolket #6
  • Venus

Phant Jo jag vet hur det är... Men jag betalar av med mina 100 kr i månaden, får ta den räntan som blir... Ibland har man inget val... Barnen måste ha kläder...

• Phantera

Venus > Så sant så sant! Då är det ju "tur" att det finns sånna möjligheter!!

Cya!

• Venus

Jupps Fast pga att Ellos så snällt höjt min kredit så måste jag snart börja betala mer varje månad Jag vet ju att om det skulle vara så så skulle jag kunna betala av allt på 1-2 månader... Det är den nivån jag vill hålla det på... Visst kommer annat bli lidande, men det går om jag skulle bli tvungen...

• Merenwen Elanesse

venus så har jag det åxå
    man måste ju göra så ibland tyvärr.........

• Zmoothie

Hemma igen..

Japp, tågresan gick bra. När jag väl fått tag på min biljett. Mobilen dog, och däri hade jag ju skrivit upp bokningsnumret, och ingen annanstans. *sucka* Men det var ju öppet inne på stationen, så det gick att ordna.

Nu ska jag söka jobb, ja. Och vänta på svar... Ringde människan på US idag, men hon gav beskedet att hon har anställningsstopp för folk som inte finns inom centrat redan. Typ folk som haft tjänstledigt eller vill byta.. Jaja, fick några andra ideer av henne, så jag ska ringa lite annat folk imorgon.

Lite tlött är jag, så det blir inga personliga hälsningar just nu. Men jag kanske tar en fight inatt ändå. Brukar piggna till sen kanske..

Helgen var bra iaf. På onsdag skriver jag körkortsteori, så imorgon blir det plugg. *hihi*

Nu ska jag se slutet på Boston Public.

• Merenwen Elanesse

nu finns ett relativt bra kort på nya piercingen att skåda i mitt galleri.

• Merenwen Elanesse

just ja om nån försöker kontakta mig genom msn så är jag inte där typ

för min dator är helt fuckad

måste dona iordning den

nu är systra mi här vi sitter & fjortisar oss lite med hennes msn på jimmys dator

• Minna

JAG har försökt prata med dig på msn!!!!!
    Har kännt mig heeelt dissad!

• Minna

Näe, vet ni vad, jag orkar verkligen inte hålla mig uppe för fajten.
    Jag går och lägger mig jag.
    Nattinatt!
    Pussipuss!

• Zmoothie

Sitter och kollar över ekonomin. Blir knepigt om det inte kommer ett jobb snart! Klarar mig denna och nästa månad, men sedan blir det tight...

• Zmoothie

*tamtidamtidam*

*har tråkigt*

Inte sova än.. Jag tränar körkortsteori!

• Sarasnaran

Det heter BORGENSMAN!
    Borgenären är den som lånar ut pengar, alltså banken.
    *är petig*

Nej jag har inga släktingar som jag kan fråga.. Har ingen kontakt sådär med någon av dom egentligen. O mina "nära" vänner... Eeeh, Phant o Minna är mina nära vänner ju!
    O ja Emma, men hon pluggar ju o har noll inkomst.
    Uschabuscha, detta jävla gissel har hållit mig vaken hela eftermiddagen. Inte kunnat vila ett dugg. Hade vi inte ens varit NÄRA ett lån så hade jag inte brytt mig så mycket, men nu när man ÄR så nära det vi velat så länge så känns det verkligen hopplöst att stupa på målsnöret. Aja, vi har till fredag sen ska borgensmanspapperna vara inlämnade.
    Tyvärr ser det mörkt ut.. Jävla bajs. Aldrig ska det vara enkelt.

Minna - Varför i hela världen skulle han gapa på sådär??
    Är han helt knäpp eller??

• Zmoothie

Åh, snutt, hoppas det löser sig! Ingen på din sambos "sida" som kan/får vara borgensman för dig då?

• Sarasnaran

Nej inte det heller...
    Hans mamma ställer ju upp för Conny såklart, vilket vi uppskattar stort men det krävs TVÅ. Baaaaaaajs!

• Sarasnaran

Kom igen kom igen!

Om det blir du Mia, så glöm inte att länka till allas gästböcker!

Svar på tråden TrådDödarFolket #6