• reader

Ömma bröstvårtor?

Är ömma bröstvårtor ett graviditetssymptom?
    Jag kände av detta bara 3 dagar efter ÄL och de gör bara ondare för var dag.
    Jag kan knappt nudda dem som det är nu, men själva brösten är helt oömma.
    Innan mens brukar jag få ömma bröst (i själva körtlarna), men ngn smärta i själva bröstvårtorna har jag inte känt tidigare.

Hur har ni som varit gravida tidigare haft det?

• Svar på tråden Ömma bröstvårtor?
  • Ninnis75

Absolut ett av symtomen. Jag har haft så båda gångerna jag varit gravid.

• Lilleskuttt

Svar: JA!

Jag har det, och jag är gravid.

• helena 83

jag har samma funderingar, känner mig likadan:s
    Undrar hur man ska tolka det...har dock tagit test som visar negativt. min mens är nästan tre veckor sen.

• Silverline

JA! Det stämmer in på mig. Har haft väldigt ömma brösvårtor sedan ÄL och jag plussade igår!

• bella11

hej här är en till med ömmande bröstvårtor, har bara haft det en gång tidigare o då va det mensen som gjorde det. hade bim 1 maj o ännu ingen mens men ömmande bröstvårtor. så nu är ja 100 på att de är mensen denna gången med men om det är ett plus så blir jag riktigt glad!

blir så deppig när inte kroppen vill som ja efter länge kämpande med att få en liten knodd!

ibland händer det inget!! Ibland händer allt samtidigt!
  • Lady Q

Jag har också ont i mina, trodde det va pga av ägglossning. Har visserligen ingen stegring ev missat den men enligt kalender så hade ja min fertel från lör till ons enligt bilmamma.se
    vi har juckat på varje dag sen förra veckan utom tis.. Så de kan ju ha simmat fram och nått sitt mål, eller???

Kan man få ont i brösten så tidigt? eller njaa det kanske är min ägglossning och minns jädrans förhoppningar igen Skrattar

Svar på tråden Ömma bröstvårtor?