• Knasiga morsan

Jag har ingen känsel i mitt finger!

Det är så att jag skar mig väldigt djupt i mitt finger för 10 dagar sedan. Jag skar med en tandad kniv mer än 1 cm djupt in i mitt lillfinger och fick åka till akuten och sy.

Nu har jag tagit mina stygn och märker att jag inte har någon som helst känsel i mitt finger där jag har skurit mig.

jag förstår att jag skurit av allt som finns i det fingret. Men jag undrar bara om ni vet svaret på min fråga??

Kommer jag kunna få tillbaka någon känsel i mitt finger eller kommer det alltid vara så?

Det känns verkligen ingenting nämligen. Det är som en bedövning, man känner att jag är där - men jag känner ingen smärta, och det är så knappt att jag känner att jag är där..

Tacksam för svar..

• Svar på tråden Jag har ingen känsel i mitt finger!
  • LondonAnnika

för ca 6 år sedan skar jag av fingerblomman på långfingret och har ännu inte fått tillbaka full känsel, inget jag lider av..

• Saltlakrits

Jag skar mig i lillfingret sommaren -06..

Jag har ingen känsel i fingerblomman.. (jo, lite, men det känns som om den sover)

Men jag har vant mig och tänker inte på det längre.

Mamma till tre underbara barn!
  • Knasiga morsan

Okej! Då vet jag kanske vad som kommer att vänta mig helt enkelt..

Skar ni djupt?

Fick ni ut något från försäkringsbolaget?

• Saltlakrits

Jag skar inte så djupt... (inte som dig i alla fall )

Jag ska kanske en halv cm in... (men jag ahr små fingrar )

Jag har inte fått något från f-bolag. Har in te heller försökt, då jag inte ens var hos läkare med det.
    Min pappa tejpade ihop det ganska bra...

Mamma till tre underbara barn!
Svar på tråden Jag har ingen känsel i mitt finger!