Gula fingrar av cigaretter
Hej, jag ska nu sluta röka (försöka iaf). Har fåt äckliga gua fingrar av cigaretter. Är det någon som vet om färgen försvinner när man slutar?
Hej, jag ska nu sluta röka (försöka iaf). Har fåt äckliga gua fingrar av cigaretter. Är det någon som vet om färgen försvinner när man slutar?
hej ja det försvinner.. min farfar hade grymt gula fingrar på ena handen och han tog alltid en citron och gnuggade där och då försvann de men han rökade ju jämt så de kom ju tillbaka direkt.. en kompis hade oxå de och de försvann när hon slutade
Japp det gör det. När gifterna lämnar kroppen blir även tänder och fingrar bättre :)
Jag fick väldigt gula fingertoppar efter några dagar om jag rökte extra mycket men det försvann oftast efter några veckor igen när jag drog ner. När jag slutade för 8 månader sen tog det två veckor, sen såg jag ingen skillnad alls :)
Helt otroligt att det redan gått 8 månader, jag trodde aldrig jag skulle sluta men det är bland det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag rökte i 12 år och gjorde tidigare några halvlyckade försök varav en gång jag höll mig utan i tre veckor som bäst..