• hustomte

Bästa middagen för elak flickvän

Måste verkligen ha lite hjälp nu!
    Betedde mig som en riktig skit mot mig sambo igår och vill verkligen smöra och för honom ordentligt ikväll.
    Ge mig tips är ni snälla på riktigt goda, härliga och gärna lättlagade (det är ju ändå vardag....) rätter?!
    Har lite småpanik då jag ska göra det här ikväll och har idétorka efter gårdagens urladdning
    TACK!

• Svar på tråden Bästa middagen för elak flickvän
  • gbgumman

Lättast är väll att gå till dilikatessdisken och köpa plockmat och ett gott bröd hon bageriet. Då skulle min man smälta.

• hustomte
    hannispannis skrev 2008-05-05 10:25:51 följande:
    Lättast är väll att gå till dilikatessdisken och köpa plockmat och ett gott bröd hon bageriet. Då skulle min man smälta.
    Å vilken bra idé!
    Men vad ska jag köpa? Lite Anti pasto? Eller vad hade du tagit för olika grejer?
  • Häpp

Ååååhh vad gott! Sugen jag blev!
    Olika ostar, mortadella, parmaskinka med honungsmelon, oliver, marinerade vitlöksklyftor, kronärtskockor, gott bröd och ett glas vin...mums

• gbgumman

Sorry har inte varit vid datort har en febrig dotter. Men det som Häpp skriver är det jag tänker på. Jag brukar även ha en del röror typ hummus.

• Tokitoj

hahaha, rolig överskrift du hade på din tråd!

Nåväl, vägen till mannens hjärta ska ju gå genom magen sägs det, så lycka till!

• hustomte

Ja.... Vi får väl se vad det blir nudå.
    Ska springa förbi Östermalmshallen på vägen hem.
    Inte sådär jättebra koll på vad jag egentligen skall köpa. Men förhoppningsvis ska det väl lösa sig!

Svar på tråden Bästa middagen för elak flickvän