• Anonym

Snuskiga fantasier...

Har ni pinsamma sexfantasier, typ perversa grejjer? Jag har en grej som jag aldrig skulle leva ut men... ok: jag kan fantisera om att feta, äldre (50+), snuskiga gubbar behandlar mej som en unge och lurar mej att ha sex, och att jag vet om det men spelar med.

Jag VET, jag sa ju att det är perverst!

Nån mer som vågar berätta?

• Svar på tråden Snuskiga fantasier...
  • Alphamale

Jag tänder på dig

• Neko

Killar som har sex med andra killar, men det är väl inte så perverst egentligen... =P Uh, gruppsex jag och andra tjejer. Har säkert värre också...

• Högström

Har liknande fantasier!! Äldre snuskgubbar är porriga!

• Anonym

Snuskiga fantasier handlar just om tabun kring det hela. Själv fantiserar jag om äldre kvinnor och killar. Bl.a en kompis morsa som både är fet,ful och dum i huvudet men som ändå funkar i fantasin under onaneringen. Det är lite lustigt det där men jag klarar inte av att tänka på unga tjejer i min egen ålder som jag tycker är snygga, blir helt omöjligt att få orgasm då.

Men i verkligheten är det tvärtom har provat på att leva ut en fantasin men det funkade inte alls.Då är det bara kvinnor i min egen ålder som tänder mig, även fast det inte fugerar att onanera till dom, märkligt.

• Anonym (TS)

Alphamale: fan du är verkligen pervo!

• Anonym

fantiserar att jag knullar min fru med 1 eller 2 andra. Ibland mår jag ganska kasst av det för jag skulle nog aldrig göra det. Ibland blir jag så kåt av det att jag bara måste runka.

• Anonym

Oj, det finns alltså andra som fantiserar om äldre snuskisar! Konstigt men lite kul... Måste vara just det där med tabu som tänder.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Amelia)

Alltså, jag vet inte om det är perverst men en av mina fantasier är att förföra en gay kille, som aldrig varit med en tjej. I min fantasi försöker han streta emot sig själv men hans lust växer och växer till hans förvåning. Och jag får ge honom att uppleva en kvinna för första gången och han kan inte få nog.

• Anonym (P)
    Anonym (Amelia) skrev 2025-06-05 14:55:24 följande:

Alltså, jag vet inte om det är perverst men en av mina fantasier är att förföra en gay kille, som aldrig varit med en tjej. I min fantasi försöker han streta emot sig själv men hans lust växer och växer till hans förvåning. Och jag får ge honom att uppleva en kvinna för första gången och han kan inte få nog.

Men då är han ju inte gay. Bi i såfall.
Svar på tråden Snuskiga fantasier...