gucci skötväska, hjälp!!!
Jag vill verkligen ha en! Men finns de någon som vet vart dom finns? Har ingen lust att köpa en äkta för 8000
Vill bara ha en hederlig Fejk Tips någon?
Jag vill verkligen ha en! Men finns de någon som vet vart dom finns? Har ingen lust att köpa en äkta för 8000
Vill bara ha en hederlig Fejk Tips någon?
Precis..det finns ofta äkta varor till bra priser där! Du ska inte åka en vända dit snart?
nej haha fästmannen var där för ett tag sen så nu dröjjer de nog, fullt upp med bröllop i sommar. håller för övrigt med dig om att 8000 är för mycke även om man vill och har råd. varför inte köpa exakt likadan fast för mindre pengar???!! man får ju inte va dum haha jag vill tex ha en stokke xplory barnvagn sen och den kostar 9995 i butik men såg en sprillans ny på nätet för 6000 så hm vilken väljer jag? ja inte den för 4000 kr mer.
Nä precis... man kan ju ha god ekonomi OCH vara ekonomisk!!
att man ens måste fråga det? Det var en fejk hon frågade efter och inte nåt annat liksom. Så skall någon komma och spela översittare med irrelevanta frågor som varför manskall köpa en fejk o riskera att verka white trash...
White trash sitter väl ändå inte i väskan som de flesta ändå inte hade uppfattat som en kopia på rätt människa. Människa med stil kan bära upp kopior bättre än människa utan stil med orginal.
men jag har sett massor av "gucci" skötväskor på tradera,var inte många dagar sen jag såg en sist!?!?
o stackars trådstartare blev indirekt kallad för att vara lite white trash och att vilja skryta med att man har stålar för att hon ville ha en fejk gucci - vilket syftet förmodligen inte var, hon tyckte nog mest väskan var snygg o därför ville hon ha den.
Min åsikt är väl att intelligenta människor inte uttrycker sig på det viset mot andra om bara ställde en enkel fråga om var man kunde hitta en kopia, inget mer.
Verkar som om jag tranpade på en "öm" punkt.
Tror jag slutar här. Hopplöst löjligt att ts tråd slutade in otrevligheter när hon bara ställde en ENKEL fråga.
Ts, jag skall researcha i ditt ärende. Kanske hittar jag nåt till dig.
eller här
addtocart.com
jag skulle personligen aldrig köpa fejk! Köper bara riktiga....men vill man ha fejk så rek. jag att be någon att titta i thailand osv...väldigt många reser ju dit nu...kanske nån vän eller släkting?