• Helena 82

gucci skötväska, hjälp!!!

Jag vill verkligen ha en! Men finns de någon som vet vart dom finns? Har ingen lust att köpa en äkta för 8000
    Vill bara ha en hederlig Fejk Tips någon?

• Svar på tråden gucci skötväska, hjälp!!!
  • Helena 82

Precis..det finns ofta äkta varor till bra priser där! Du ska inte åka en vända dit snart?

bubblan79 skrev 2008-05-06 07:57:38 följande:
    ja jag har ju io inte kollat skötväska därifrån men alla andra väskor och klockor och diamanter går att köpa överallt och då är de inte bara fejk utan äkta
  • skåne tjej
    Helena 82 skrev 2008-05-06 08:07:59 följande:
    Vem har sagt att de är av den orsaken man köper en sådan väska?Man kan ju också, gud förbjude, tycka att den faktist är snygg också! Det finns ju ingenting som säger att man har gott om pengar bara för att man har en gucci väska, det är ingenting som jag förknippar med de iaf... Man kan ha väldigt gott om pengar och iaf ha en begad vagn från 98, det beror på vad man prioriterar och hur ekonomisk man väljer att vara...Sen kanske jag faktist har gott om pengar, och tycker att jag kan unna mig en sådan skötväska utan att behöva skämmas...skåne tjej skrev 2008-05-06 07:57:04 följande:
    verkar som om jag trampat på en öm tå... *sorry*
    antog bara att du inte hade råd eftersom du skrev att du inte hade lust att lägga 8000kr för en riktigt.
    Klart att man får tycka att det är snyggt om man vill, men jag hade aldrig velat ha en kopia. men det är jag det! Känns lite whitetrash över det hela, men lycka till i letandet!
    Ps! Burberry har en jättefin skötväska som jag sett på nätet.
    First God created man, then he had a better idea...
  • bubblan79

nej haha fästmannen var där för ett tag sen så nu dröjjer de nog, fullt upp med bröllop i sommar. håller för övrigt med dig om att 8000 är för mycke även om man vill och har råd. varför inte köpa exakt likadan fast för mindre pengar???!! man får ju inte va dum haha jag vill tex ha en stokke xplory barnvagn sen och den kostar 9995 i butik men såg en sprillans ny på nätet för 6000 så hm vilken väljer jag? ja inte den för 4000 kr mer.

(¯`°?.¸ ღMidsommarafton 2008 ღ ¸.?°´¯)
  • Helena 82

Nä precis... man kan ju ha god ekonomi OCH vara ekonomisk!!

bubblan79 skrev 2008-05-06 08:55:02 följande:
    nej haha fästmannen var där för ett tag sen så nu dröjjer de nog, fullt upp med bröllop i sommar. håller för övrigt med dig om att 8000 är för mycke även om man vill och har råd. varför inte köpa exakt likadan fast för mindre pengar???!! man får ju inte va dum haha jag vill tex ha en stokke xplory barnvagn sen och den kostar 9995 i butik men såg en sprillans ny på nätet för 6000 så hm vilken väljer jag? ja inte den för 4000 kr mer.
  • skåne tjej
    puppencia skrev 2008-05-07 16:25:40 följande:
    Helena 82Som jag skrattat åt de "otrevliga" inläggen härinne. Roligt när människor verkligen skyltar med sin iq befrielse. Hoppas att du hittar det du söker. Jag har den riktiga, som är skitig och förstörd. Ångrar mig verkligen att jag inte köpte en kopia.Kram p ådig
    Är man IQ-befriad för att man frågar varför någon söker efter en fejk och inte en riktig?
  • puppencia

att man ens måste fråga det? Det var en fejk hon frågade efter och inte nåt annat liksom. Så skall någon komma och spela översittare med irrelevanta frågor som varför manskall köpa en fejk o riskera att verka white trash...

White trash sitter väl ändå inte i väskan som de flesta ändå inte hade uppfattat som en kopia på rätt människa. Människa med stil kan bära upp kopior bättre än människa utan stil med orginal.

• skåne tjej
    puppencia skrev 2008-05-07 16:32:27 följande:
    att man ens måste fråga det? Det var en fejk hon frågade efter och inte nåt annat liksom. Så skall någon komma och spela översittare med irrelevanta frågor som varför manskall köpa en fejk o riskera att verka white trash... White trash sitter väl ändå inte i väskan som de flesta ändå inte hade uppfattat som en kopia på rätt människa. Människa med stil kan bära upp kopior bättre än människa utan stil med orginal.
    Du har ändå ingen anledning att skriva så som du gjorde: "skylta med sin IQ-befrielse". det om ngt är väl personangrepp??
    Jag har väl rätt till min åsikt utan att bli påhoppad på det sättet!?
  • miss oktober

men jag har sett massor av "gucci" skötväskor på tradera,var inte många dagar sen jag såg en sist!?!?

• puppencia

o stackars trådstartare blev indirekt kallad för att vara lite white trash och att vilja skryta med att man har stålar för att hon ville ha en fejk gucci - vilket syftet förmodligen inte var, hon tyckte nog mest väskan var snygg o därför ville hon ha den.

Min åsikt är väl att intelligenta människor inte uttrycker sig på det viset mot andra om bara ställde en enkel fråga om var man kunde hitta en kopia, inget mer.
    Verkar som om jag tranpade på en "öm" punkt.

Tror jag slutar här. Hopplöst löjligt att ts tråd slutade in otrevligheter när hon bara ställde en ENKEL fråga.

Ts, jag skall researcha i ditt ärende. Kanske hittar jag nåt till dig.

• olpansfamilj

jag skulle personligen aldrig köpa fejk! Köper bara riktiga....men vill man ha fejk så rek. jag att be någon att titta i thailand osv...väldigt många reser ju dit nu...kanske nån vän eller släkting?

Svar på tråden gucci skötväska, hjälp!!!