Inlägg från: Zizter |Visa alla inlägg
  • Zizter

Rabattkodstråden

Hejpådig skrev 2008-05-09 08:54:07 följande:
    Erbjudandekod: 576148. 40% rabatt* på dyraste varan, 20% rabatt* på resten av ditt köp! Gäller även på artiklar märkta med "bara på nätet" och "utmärkt"! gäller JOSEFSSONS!kan vara personlig jag har använt mig av den. hoppas den fungerar för er!
    alltså gäller den här koden även på elektronik och allt sånt eller är det bara för kläder? nån som vet?
    Älskar min familj över allt annat på denna jord!! tack för att ni finns!! *kärlek*
  • Zizter
    Hejpådig skrev 2008-05-13 08:49:39 följande:
    *Crazy Weekend-rabatten gäller vid nybeställning för minst 200.- efter avdragen rabatt på kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning och mattor ur Josefssons vår-/sommarsortiment fr.o.m 2008-05-08 t.o.m. 2008-05-11, så långt lagret räcker och max en gång/hushåll.Kan ej komb. med/användas för andra specialerbjudanden, rabatter, varor ur fyndshop.
    jaha men såklart att jag missa den då! typiskt!! Ledsen fast jag hade egentilgen inge viktigt å handla ändå.. men jag hatar dessa rabatter som INTE gäller på dessa markerade varor.. det är ju oftast dom man vill ha ju... får hålla utkik till nästa gång då!
    Älskar min familj över allt annat på denna jord!! tack för att ni finns!! *kärlek*
Svar på tråden Rabattkodstråden