• Rijo

Rabattkodstråden

semnife skrev 2008-06-09 19:29:46 följande:
    Finns det någon som har någon rabattkod till Jotex??Slängde ett brev men ångrade mig och vill beställa :) Typiskt!!
    Jag fick en häromsistens, med 50% på valfri artikel, vid köp om minst 200 efter avdragen rabatt. Gäller tom 080720.
    Koden är 81861. En gång per kund och endast en artiken.

Hoppas du kan använda den!
  • Rijo

Jag har Ellos och Josefssonskoder här:

171104= 40% på alla kälder och skor hos både E och J. tom 30 juni. Max en gång/hushåll.

175310= 60% på din favoritvara.  Tom 14 juni.
    Den gäller för dyraste varan vid köp minst 400 kr efter avdragen rabatt. Max en gång/hushåll.

Prova och se om den går att använda om ni vill handla!

• Rijo
    40% rabatt*

SÄSONGSFINAL!
    Just nu ger vi dig:

40% rabatt* på ALLA Kläder & Skor

från Ellos och Josefssons Vår- & Sommarsortiment!

- Klicka på "Uttnyttja erbjudandet" knappen nedan och börja shoppa!

Sommarhälsningar från oss på Ellos

----------------------------------------
    *Erbjudandet gäller:
    • Vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt) • På Kläder & Skor ur Ellos och Josefssons Vår- & Sommarsortiment 2008.
    • T o m 26 Juni 2008.
    • Max en gång/hushåll

*Kan ej komb. med/användas för:
    • Rabatter & Varor ur fyndshop
    • Andra specialerbjudanden
    • Varor från Catalog Mail Outlet
    • Elektronik, Blommor & Resor
    • Max en gång/hushåll.

Erbjudandekod: 175880
  • Rijo
    Snorky skrev 2008-06-13 18:57:51 följande:
    nä, de kollar inte upp det. hur ska de kunna göra det föresten?det är samma nummer på alla... det är bara att kolla hur länken är utformad. jag har använt flera såna kuponger utan problem... de vet ju inte på något vis vem jag är när jag handlar om jag betalar kontant. Men att sitta o kolla upp sånt med mobilnummer, kontokortsnummer, medmerakortsnummer etc skulle kosta allt för mkt.... mer än vad det är värt för de pengarna man får i rabatt. Jag tror ärligt inte de bryr sig... kappahl har ju jämt och ständigt 25%-kuponger ute. Vet inte hur många omgångar man får hem varje månad i brevlådan. Jag hinner då aldrig med att utnyttja alla.
    Jag tänkte på en grej. Hur stor "ska" kupongen vara när man skriver ut den? Nån som vet om det har någon betydelse??
  • Rijo

Jag har oxå fått 50kr på Lindex. Internetkoden på min är: LC0825, Gäller tom 6/6 vid ett o samma köptillfälle och lindexkortet..

Till hjälp för nån?? =)

Sen fick jag en egen bonus på 50... gött!! =D

• Rijo
    CharmingGirl skrev 2008-06-19 19:52:09 följande:
    6/6 har ju redan varit...
    Men shit va jag ljög, haha. Den 6/7 ska det ju vara! Dubbelkollade nu... Har inte handlat för min än..
    Tack för det !!
  • Rijo

Nu ska jag nog till stan med lite 50-lappar från Lindex... Känner mig nervös ju lixom... =(
    Kan man säga: fått dom på mailen, eller va säger man om dom säger nåt???

Skrev även ut ett gäng 25% på Kappahl... Ska nog dela med syrran tror jag.

• Rijo
    Interrupted skrev 2008-06-26 08:58:02 följande:
    Nu ska jag också handla på Lindex. Men jag vågar nog bara ta en kupong i taget. *fegis*
    Hmmm. Gör nog som du, fegar lite...=)
  • Rijo

Jag använde 2 25% på Kappahl idag, till varsitt plagg och hon sa inget. Sen tog jag min äkta Lindex kupong på 50 bonus, en äkta 50 "pengar" och en 50-peng härifrån tråden.
    Gick galant. Men, tror hon i kassan va ny, kände inte igen henne... =)
    Kanondag detta!!

• Rijo

Jag använde mig av 25% på Kappahl i Visby häromdagen. Hon i kassan ville inte låta mig använda den på reaplagg....
    Jag stod på mig och sa att det står faktiskt inte att det INTE gäller reaplagg, samt att jag använt den tidigare på ett annat Kappahl.
    Trots det var hon osäker och skulle fråga hon som va föreståndare.
    Förseståndaren sa bara: Det står inget, det är bara o köra på!

JIHAA! Visste väl det jag! =)

Vet ni vad det bästa var?? Efter mig kom min svägerska med en likadan som hon fick av mig innan.... Hon i kassan sa inget! HAHA!

Svar på tråden Rabattkodstråden