Inlägg från: CharmingGirl |Visa alla inlägg
  • CharmingGirl

Rabattkodstråden

Rijo skrev 2008-06-19 09:46:45 följande:
    Jag har oxå fått 50kr på Lindex. Internetkoden på min är: LC0825, Gäller tom 6/6 vid ett o samma köptillfälle och lindexkortet..Till hjälp för nån?? =)Sen fick jag en egen bonus på 50... gött!! =D
    6/6 har ju redan varit...
  • CharmingGirl
    hjulia skrev 2008-06-19 19:30:09 följande:
    Är det någon som vet om det tar lång tid att bli medlem i Lindex? Och om det kostar nått..
    Kreditkortet kan du ansöka om på nätet, ska du ha vanligt kort måste du ansöka om det  butik. Det är gratis och tar 1-2 veckor innan du får ditt kort, men du får dock ett kvitto du kan visa upp under tiden tills kortet ditt kommit...
  • CharmingGirl
    hjulia skrev 2008-06-19 20:50:17 följande:
    Det står nog fel.. 6/7 ska det vara
    Hehe, ja det var ju tur det var fel...
  • CharmingGirl
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-22 22:48:15 följande:
    nu är det 15 dagar sen jag beställde från ellos och ordern står fortfarande bara som "mottagen" jag gissar att allt är slut när dom väl skickar..
    Usch vad drygt!! Ja, ring idag och se vad dom pysslar med...

Och skulle ngt vara slut och det inte stod i ditt bekräftelsemail så borde du ju få lite kompensation kan man tycka!

Hoppas det löser sig så du kan få ditt paket...
  • CharmingGirl
    Rijo skrev 2008-06-23 19:57:25 följande:
    Men shit va jag ljög, haha. Den 6/7 ska det ju vara! Dubbelkollade nu... Har inte handlat för min än.. Tack för det !!
    Haha, det gör nog inte så mkt. Dom flesta fattade nog att du skrivit fel, man är ju inte mer än människa!
Svar på tråden Rabattkodstråden