Rabattkodstråden
Jag handlade med 11 st igår o idag .Tog de 3 o tre o olika omgångar ![]()
Jag handlade med 11 st igår o idag .Tog de 3 o tre o olika omgångar ![]()
De sa ingenting. En dam frågasatte va ja hade fått 3 kuponger ifrån men ja sa bara att de kommit på mailen ok då sa hon o slog in
500 kr sparade ja ju på alla kupongerna ![]()
Jag frågade idag men de visste inte det själva utan får meddelande dagen innan allt samma dag. De sa även att de hoppades det skulle va bättre info en förra året då det tydligen va kaos då vissa butiket inte fick info osv.
Det är ju det bästa med o handla på maxi att man kan svänga in på Lindex och bara titta lite
Brukar säga till karln att ja ska bara springa in en snabbis o kolla ne sak o kommer alltid ut med en kasse ![]()
De sa här med att det nog inte blir förrens aug/sep de rear ut för halva reapriset men att de inte själva vet när det blir så de kan tipsa folk o så.
Ja handlada med tvåkuponger på en gång idag o då knorrade en gammal tant här med. Men ja sa att ja fått två då det va ne vanlig post kupong och en internet och att det inte stog nåt att de inte får användas. Lite mer knorr blev det men sen gick det bra. Va på ett annat Lindex sen och där kunde ja dra två internet utan problem. Fick två pyjamasar till bebis i magen o fyra nattlinnen till dottern för 98 kr inte illa ![]()
Jag har använt flera vid samma tillfälle och det har gått bra. Men verkar olika från ställe till ställe. Många verkar se det som fel alt stöld o använda flera kuponger men ja ser det snarare isånt fall som ett fel Lindex gjort på sina kuponger och tycker absolut att det ska användas av den som vill. ja själv har snart använt 18 kuponger med två-3 åt gången och så mkt fina kläder vi har fått
Perfekt o handla rea kläder då det blir nästan gratis. igår fick ja en baby pyjamas, två omlottbodys, ett par röd plych byxor och två trumbyxor för 38.50 med rea och två kuponger
Allt till kommande bebisen. Då är det inte hela världen om ja inte gillar det sen.
Tror inte heller att de kommer o sluta med dom. Tror att de ändå tjänar på det och får mer sålt hur eller hur. Sen tror ja att det säkert på nåt sett är medvetet för att vinna kunder de har dessa kuponger. Vissa är vi som uttnytjar det och andra inte ![]()