Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

Rabattkodstråden

Jag har klickat upp libero kupongen säkert 10 gånger nu,skrivit ut 3 st.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Suck, hos mig kostar liberos på billigaste stället 118kr.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Jag har beställt 2 reaplagg +4 st  3 för 2,blev JÄTTEBILLIGT för rabatten drogs även på plaggen det inte var rea på.Har använt rabattkoden 2 gånger nu.

• Wilmis07
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-18 18:31:09 följande:
    koden vill inte funka för mig en gång till får beställa i min sambos namn kanske..
    Jag tog en riktigt chansning med en dags mellanrum,trodde faktiskt inte att det skulle funka Är ju säkert inte meningen att det ska funka på dom kläderna som inte är rea,men dom slarvar med att skicka erbjudande till mig trots ständiga påtryckningar så det strunta jag faktiskt i
  • Wilmis07
    TereseA skrev 2008-07-18 21:15:46 följande:
    puffar på min fråga..
    Dom har haft mitt telenr sen i nov och jag har aldrig fått något sms.Har påpekat det typ 5 gånger för dom,varje gång får jag till svar att nu ska det funka,men icke!
Svar på tråden Rabattkodstråden