Inlägg från: BinniBoo |Visa alla inlägg
  • BinniBoo

Rabattkodstråden

Man får det på BB

Jalica skrev 2008-07-15 16:06:18 följande:
    Svar på #925Fru Indosaurie skrev 2008-07-15 13:17:24 följande:Gratis blöjor??? Var fick ni dom ifrån???
  • BinniBoo

Strumpan 78 skrev 2008-07-15 22:34:39 följande:

Vet inte om det passar in i denna tråd, men jag provar...Om man köper gröt från hipp kan man få en burk + en burk till en kompis. Har sett reklam på det här på fl, man ska skriva av ean koderna. Jag är burk frälst, men min tjej äter inte gröt än.Någon som har några ea koder från hipps grötpaket? (Man ska skriva av från 4 paket, men det framgår inte om det måste vara från 4 olika smaker) Någon som kan hjälpa mig?
    Nu vill jag oxå ha :D
  • BinniBoo

visst ska det gå att handla för libero rabattkupong som är utskriven i svart/vit om man inte har en färgskrivare??

• BinniBoo

Det står ju liksom ingenstans att kupongerna MÅSTE vara i färg! En kompis blev neka av ica att använda kupongen för att den va svart/vit!

• BinniBoo
    MayaPiraya skrev 2008-07-25 21:20:52 följande:
    undrar om man kan göra likadant med semper kupongen? dvs bara ta 4-5st burkar o ändå få rabatten? :)
    jag köpte 12 burkar på willys men hon slog bara in tio och jag fick rabatten ändå.. :) Och inte gör det mig något :) Inte heller jag som gjort fel då
Svar på tråden Rabattkodstråden