Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Rabattkodstråden

Angående blöjor: jag använder fortfarande minsta storleken och dottern är nu 3,5 vecka och väger 4,5 kg. Man ska inte titta så mycket på kilona på paketen utan gå efter passformen.
    Jag har provat pampers, huggies och libero och alla har läkt nå´n gång. Tycker dock pampers funkar bäst just nu.

Brukar man inte få en massa rabattkuponger från olika ställen när man fått barn?

• puh fantast

Tack för svaret om kupongerna. Dottern är bara 3,5 vecka så jag får vänta några veckor till då.

• puh fantast

Kollade kupongerna på sidan 90 och blev fundersam på liberokupongen. Funkar det verkligen att skriva ut dom? De man får hem brukar vara i papp och inte i papper.

• puh fantast

Perfekt, då ska jag göra det.
    Hur får man kupongerna på mailen? Jag är anmäld hos libero och får deras nyhetsbrev och annat från dom, men har inte fått några kuponger.

• puh fantast

Undrar om det gäller på alla lindexbutiker???
    Brukar få sms om rea och när det är halva reapriset och så. Har dock inte fått nå´t sms.

• puh fantast

Nackdelen med ta 2 betala för 1 är att man förlorar om man handlar tex. 4 par byxor och 4 par sockar. Då får man sockarna som är mycket billigare. Så jag brukar betala flera gånger, så jag tjänar så mycket som möjligt Så jag föredrar halva reapriset, det är enklare. Och man måste inte leta jämnt antal klädesplagg.
    Får ta mig en sväng dit imorgon efter jag varit på BVC.

• puh fantast

Har idag varit på stan och shoppat på lindex, kappahl, hm och exit. Slutnotan blev ca. 1200:-, lite väl saftig men jag räknade ut vad ordinariepriset skulle bli och det var drygt 4000:- så jag har gjort riktigt bra affärer idag

Imorgon ska jag utnyjja liberokupongen.

• puh fantast

Fick sms från kappahl i torsdags att slutrean skulle börja denna vecka, men som medlem fick man halva reapriset redan fram till 21:a dvs. söndag. Mamma var in igår och det var inte halva reapriset. Nån som sett om det är halva reapriset på nå´n kappahl? Utan sms alltså.

• puh fantast

Här i stan har HM haft 2 för 1 på rean rätt länge, nå´n vecka i alla fall.
    POP brukar väl ha 3 för 2. Här brukar de inte ha halva reapriset.

Svar på tråden Rabattkodstråden