Inlägg från: Flamma |Visa alla inlägg
  • Flamma

Rabattkodstråden

inka: Jag fick 100:- på Lindex idag, är jag en trogen shoppare då?
    Någon som har klagat på någon vara som ni köpt via postorder??? Köpte en väska via hm.com och jag ÄLSKAR min väska, men den har spruckit i sömmen efter en veckas användning!! Det borde jag väl kunna ringa och reklamera?

• Flamma

Det var 2x50:- jag fick Ska kolla sen om det är nån kod på dem, i sådana fall ska jag skriva av och sätta ut den här! Vill bara handla själv först OM det bara skulle fungera en gång med koden

• Flamma

Solstrålen: Det ena var bonus, det andra kommer jag inte ihåg vad det var...

• Flamma

Fru Fenomena: Så länge man kan skriva ut den från nätet och det INTE står att man endast får använda den en gång, så BORDE du inte kunna få några konsekvenser om du så använder den 1oo ggr!

• Flamma

Krävs det nån kupong för ta 3 betala för 2?
    Kanske skulle shoppa lite innan jobbet i morrn

• Flamma

Kan man alltså beställa på hemsidan och sedan hämta i butiken, på lindex? Hade ju vart kanon bra!

• Flamma

Kalasbra juh! Då slipper man gå i den trånga affären, när man egentligen åkt till köpcentrat för att handla mat Haha...

• Flamma

Ingen som har KappAhl rabatter på G? Hoppas på att det kommer in snygga döskalle mössor nu till hösten

• Flamma

Daniels Brud: Då är det alltså fler som väntar på rabatter? Haha... Tyvärr kom det inget idag, men kanske i morrn? Är ju ensam imorrn eftermiddag, så det hade vart läge om det kommit lite rabatter, så man inte bara sitter hemma å glor

• Flamma

Så det kommer inte nån rabattkupong i veckan nu då, om det skall vara ta 1 betala för 2...?

• Flamma

ames: Ja, så förvirrad som jag är, så hade jag nog inte märkt om jag hade fått betala dubbelt!! haha...

• Flamma

Så som Snorky beskriver, gjorde de i dag när jag handlade. Hon lade det i olika högar, med två plagg i varje hög. Hon lade i hop det, så att det hela tiden var plagg som kostade ungefär lika mycke i varje hög och därmed blev det; 1 plagg förr 199:-, det andra plagget för samma summa fick jag gratis, 1 plagg för 29:-, det andra plagget fick jag gratis, o.s.v.

Så för 720:- fick jag: två blusar/toppar till mej, 1 par jeans till mej, 1 väska, 2 bh, 3 trosor, 2 foundation (max factor) och 1 tröja till Melvin. Helt ok måste jag säga

• Flamma

Va härligt med Åhléns rea Var ju halva REA priset! Men å andra sidan så var de ju grymt snåla på den ordinarie rean. Köpte jeans till Melvin idag, de var sänkta 20:- från början, men nu var det halva priset, så 75:- för dem! =nöjd

• Flamma

Tja, det är väl antingen rymdfigurer eller Barbapappa, sen är det lite döskallar Måste säga att jag kanske inte är jätteintresserad av deras "större" avdelning, men dessa jeansen blir nog kalas på Babyavdelningen har verkligen jättemycket fint! Och till tjejer

• Flamma

Är det bara vi i Kalmar som inte har några märkeskläder till barn på Åhléns? Har fått för mej att vissa har typ Katvig o sånt med...?

Svar på tråden Rabattkodstråden