Inlägg från: MayaPiraya |Visa alla inlägg
  • MayaPiraya

Rabattkodstråden

Storleken har ingen betydelse säger dom ju :D

• MayaPiraya

man måste vara medlem för att använda den kupongen väl? Jag har ansökt om mitt kort, men jag kommer ju inte att hinna få det innan kupongen går ut :(

• MayaPiraya

fast jag har inte ens ett kvitto på det, jag ansökte via webben och det "kvittot" jag fick skulle jag skicka in till IKANO :(

• MayaPiraya
    Moonis skrev 2008-07-23 09:28:35 följande:
    Ren har i alla fall slutat på Lindex på nätet såg jag nu. Fortsätter den i affärerna ett tag till då?
    neeeeeeeeej :(
    såg just det, jag som tänkte shoppa loss idag när jag varit på BVC o mätt så att jag är säker på storlekarna :(
    SNYFT!
  • MayaPiraya

tänk, jag tyckte precis tvärt om, fast jag har bara varit i vårt lindex i outlet, där kanske det är annorlunda :)

• MayaPiraya

undrar om man kan göra likadant med semper kupongen? dvs bara ta 4-5st burkar o ändå få rabatten? :)

• MayaPiraya
    lyckligmamma skrev 2008-08-01 10:28:32 följande:
    Jag glömde den igår. tror du att man kan gå tillbaka med kvitto i samma butik o få rabatten idag???
    jajamän! har gjort så flera gånger. Bäst var dock en gång jag köpte ett paket libero newborn och mäkta irriterad gick till disken för att jag inte fått rabatt på blöjorna trots kupong. Hon meckade lite så fick jag min rabatt i handen + 25:- för att de hade gjort "fel".
    När jag kom hem så upptäckte jag dock att kupongen gällde pampers så inte undra på att jag inte fick rabatten från början...
Svar på tråden Rabattkodstråden