Inlägg från: Solia |Visa alla inlägg
  • Solia

Rabattkodstråden

Varför får jag aldrig några SMS om rabatter??? Tck för att ni snälla talar om hur såna som jag ska få rabatt på Lindex mfl:)
    S

• Solia

Tackelitack för hjälpen alla snälla. Man måste tydligen fixa och dona lite själv för att man ens ska ha MÖJLIGHET att få kuponger och SMS:) Nu får vi väl se om något droppar in... Om det bara vore för hur mycket man handlar på Lindex borde nog jag få någon kupong ibland;)
    Tjenixen!
    S

• Solia
    Snorky skrev 2008-07-11 16:15:45 följande:
    här var det inte heller någe problem med liberos kupong... jag skrev ut 4 kuponger på raken, så nu kan jag hamstra blöjor! 70:- per paket känns som ett helt okej pris.
    Men hallå...var handlar du dina blöjor?? SÅ billigt blir det inte för mig trots kupong... Tipsa mig gärna!!
  • Solia

Tackelitack Snorky!!! Då ska jag handla på ICA MAXI i Örebro nästa gång vi åker in till "storstan". Kanske inte såååå stor skillnad men 109 som vi betalar på COOP mot 95 är ju viss skillnad!
    S

• Solia

Jag får inte upp kappahlkupongen:( Någon annan med samma problem???

• Solia

Urban Elk?!?! Någon som vet hur deras kläser är till storlek och kvalitet?? Rea nu ju som någon här var snäll och berättade...

• Solia

Ingen som vet något om Urban Elk?? Får väl starta en ny tråd då...

Svar på tråden Rabattkodstråden