Inlägg från: Ms Kanga |Visa alla inlägg
  • Ms Kanga

Rabattkodstråden

AochJsMamma skrev 2008-07-15 10:38:47 följande:
    TACK!!! Får bli 2 paket av minsta då... ( o kankse 2 av större varianten oxå)
    Jag skulle inte bunkra blöjor för att Liberos blöjer läckte som såll för oss i början. Huggies New born var dom som var bäst för oss. Testa först de gratis blöjor du får på BB så att du märker vilket blöjmärke som funkar för er. Sen får du en massa rabatt-kuponger i posten efter att barnet har kommit
  • Ms Kanga
    Hallontårta skrev 2008-07-17 08:24:23 följande:
    Brukar inte eankoden vara olika, eller är det alltid samma? Jag tycker det är så tråkigt med dessa erbjudanden. Min son får inte äta gröt med mjölkprotein i och eftersom erbjudanden alltid verkar gälla gröt eller välling för att få de olika burkarna så får inte vi vara med, de har ju inte mjölkfri gröt. :(
    på samma vara är det samma EAN kod, så det är bara att skriva samma 4 gånger så får du också en burk (om du är bland de 1000 första)
  • Ms Kanga
    BasseKatt skrev 2008-07-25 20:14:16 följande:
    Tusen tack till den vänliga själ som tipsade om att man kunde använda Liberokupongen på MaxiICA, bara köpa ett paket och gå ut via självutcheckningen, men ändå få 50 kr i rabatt. Vi har idag köpt 3 paket för sammanlagt 135 kr! Det kallar jag att kupongshoppa!!!
    varför inte bara ta kupongen och strunta i blöjorna, så får du ju 50 kronor utan att handla deras varor överhuvudtaget ... * neggo arne som tycker det är fel  att överutnyttja *
  • Ms Kanga
    Violfudge skrev 2008-08-03 14:46:50 följande:
    har ni använt liberorrabatten när det hr varit sån där erbjudande i affären handla för 300 och få ett paket för 89:-.Kan man använda rabatten ändå? Står på att man inte kan egentligen, men fungerar det ändå?
    ja men på Ica Maxi i Norrköping är det så att du måste handla för 200 kronor efter att 50-kronors rabatten dragits annars får du inte köpa för 89 kronor. Det råkade jag ut för när jag bara handlade lite extra grejer.
Svar på tråden Rabattkodstråden