• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Mawe123

Har Lindex någon kod med bra rabatt på internet nu?

William 000213, Lowe 070712
  • MayaPiraya
    lyckligmamma skrev 2008-08-01 10:28:32 följande:
    Jag glömde den igår. tror du att man kan gå tillbaka med kvitto i samma butik o få rabatten idag???
    jajamän! har gjort så flera gånger. Bäst var dock en gång jag köpte ett paket libero newborn och mäkta irriterad gick till disken för att jag inte fått rabatt på blöjorna trots kupong. Hon meckade lite så fick jag min rabatt i handen + 25:- för att de hade gjort "fel".
    När jag kom hem så upptäckte jag dock att kupongen gällde pampers så inte undra på att jag inte fick rabatten från början...
  • mira

hos vår butik kan de inte slå in kuponger i efterhand - har prövat när jag redan i affären upptäckt att jag missat. då får de köpa tillbaks och sen sälja igen med kupongen i så fall.

• Liten M

Har en liten fundering på hur barnkläderna hos La Redoute är i kvalitén, vet ni? hur är storlekarna, stora eller små? Har sett en del fint där som jag är lite sugen på nu när de är dags att uppdatera garderoben för lillfisen

• Marianne83

Liten M: Jag upplever att deras kläder är rätt små... Kvaliteten har dessutom varit sådär... Fick en body därifrån i present, o trycket lossnade helt efter två tvättar. Fick även en sparkdräkt som det gick hål i i tyget vid en tryckknapp vid första användningen...

• första

Någon som har en giltig rabattkod för Ellos? Den på sid 90 gick ut i juli.

Svar på tråden Rabattkodstråden