Rabattkodstråden
Åsa1982: Sambon hittade erbjudande om 9öre/st på MediaMarkt... Gäller till 15 juni...http://www.foto.mediamarkt.se/sections/
Ska se om jag vågar mig på att kopiera och lägga in i listan
Hm... Verkar funka... Var ju inte så svårt!
Vi kör också alltid Crimson. Bra att man kan hämta direkt på labbet oxå och slippa portokostnaden. Nu har dock sambon suttit hela kvällen och valtut 1000 bilder och de håller på att laddas upp till MediaMarkt. Så får vi se hur det blir. Vi har inte farmkallat en bild sedan killen föddes utom lite förstoringar och sånt. Spännande!
Ja, jag har nog använt 4st 50kr-kuponger på Lindex hittills (senaste idag) och de bara tittar på den och sedan drar de av rabatten. Så idag blev det jeans, body och mjukisbyxor från rean för 109kr till lillkillen.
Waomi: Bara att testa i en annan butik. Och har de gjort fel och skickat ut för tidigt får de nog bara bita i det sura äpplet. If it's out, it's out!
Här hemma använder vi Sempers grötburk och är jättenöjda med den. Har även beställt en till landet, men det locket sitter inte kvar, så det ska jag reklammera!
Ska nog prova att beställa en Hippburk jag med... Kan ju vara bra att ha till nåt annat.
Tusen tack till den vänliga själ som tipsade om att man kunde använda Liberokupongen på MaxiICA, bara köpa ett paket och gå ut via självutcheckningen, men ändå få 50 kr i rabatt. Vi har idag köpt 3 paket för sammanlagt 135 kr! Det kallar jag att kupongshoppa!!!