Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden

www.clasohlson.se/Product/Product.aspx
    Clas Ohlson har det, men det finns fler. Ett litet tips bara.

Moonis skrev 2008-06-10 21:48:12 följande:
    Okej, det är ju bra isåfall. Har haft oturen att det varit det andra formatet på albumen. Ska kolla om dom kanske kan ändra formatet då
  • Hallontårta

Åh, bra ju! Jag har kämpat länge med mina. :D Bra kvalité borde det ju vara också? Övriga bilder kostar 75öre/st, där ligger de billigare än många andra som tar 99öre. Fin fint!

Fru Indosaurie skrev 2008-06-10 21:51:28 följande:

jag gillar också det, är supernöjd med fuji! sist glömde jag att ta bort röda ögon (asdålig kamera då) och det hade fuji gjort när jag fick korten! kanon.
  • Hallontårta

Haha jag känner igen det där. Jag har kort sedan 3 år tillbaka att sortera in! Bra att det är fin kvalité, ibland framkallar man kort så är det alldeles knasiga färger.

Fru Indosaurie skrev 2008-06-10 21:57:22 följande:

ja jag tycker att fuji har jättefin kvalité, jag borde beställa igen.. men har ingen ordning alls bland mina bilder. hujedamej!
  • Hallontårta

Det är säkert inga problem. Lycka till!

Moonis skrev 2008-06-10 21:56:59 följande:
    Tack för tipset! Ska ringa dom i morgon o se om det finns möjlighet att ändra
  • Hallontårta

Sidan fungerar inte för mig, gör den det för dig??

Hejpådig skrev 2008-06-11 09:05:45 följande:
    rea 50% på lindex nu
  • Hallontårta

Nu fungerar det! Tack!

Hejpådig skrev 2008-06-11 09:38:49 följande:
    ja jag tryckte på loggan rea o inte på den stora 50%sidan. testa att logga in först annars, det gjorde jag o såg rean av en slump faktiskt
  • Hallontårta

Har mailat den till dig. Ja du kan anv. den på rean :)

Åsa1982 skrev 2008-06-11 13:44:39 följande:
    Kan inte öppna 50 kr rabatten, kan nån maila den till [email protected] för snabbt svar, då jag vill iväg å handlaKan man använda den på rean?
  • Hallontårta

Jag handlade för den idag, två gånger. ;>
    Den fungerade inte tidigare på nätet men idag gör den det.

Skulle de nu märka att man använt den fler än en gång finns det inget de kan göra i alla fall, då det inte står något på den att det är en gång/medlem eller liknande. Så det är väl bara att handla tills det tar stopp. ;)

Waomi skrev 2008-06-11 13:53:24 följande:
    Vill varna alla att använda den nyaste 50:- rabatten eftersom igår så fick jag veta då jag kom till kassan att den ska inte ens ha kommit ut ännu.. Det är tydligen ett internt "problem" som upptäcktes igår.. och man ska definitivt INTE kunna använda den mer än en gång...
  • Hallontårta

Har du adobe acrobat då?

Åsa1982 skrev 2008-06-11 13:52:21 följande:
    Kan inte öppna den... konstigt!Händer ingenting när jag trycker på den!
Svar på tråden Rabattkodstråden