• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Fru Indosaurie
    BasseKatt skrev 2008-06-05 10:08:43 följande:
    Tina83: Men har dugått in på din klubbsida på nätet och kryssat i att du vill har erbjudanden per mail och SMS? Jag var inne igår och såg att jag bara hade kryssat i mail, så då förstår jag varför inte jag får några SMS...
    jag har kryssat i båda men får aldrig någonsin varken sms eller mail Fundersam
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • mira

jag fick ofta sms innan men nu har det inte kommit några på länge. har ändå efterfrågat det på affären men de visste inte och i min profil är det förkryssat.

• ulrikahö

Helt otroooooligt att det funkar det här med Lindex-kupongen. Vilka klipp jag gjort idag! :c)

• mira

jag hoppas ju verkligen inte att de slutar skicka ut såna pga överutnyttjning. jag brukar använda den en gång när den kommer - kommer ju då och då...

• Hallontårta

Men man kan väl bara använda den en åt gången? Inte flera samtidigt väl? Tänkte ni säger att ni har gjort sådana klipp, men det är väl "bara" 50:- ni "tjänar" på köpet?

• Ullis 10

Vart/när fick ni den? Det senaste jag fick vad SMS 25 & på allt tom 1/6.

• lugnåsbo

Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)
    men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!

men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?

• msuse
    lugnåsbo skrev 2008-06-05 18:44:44 följande:
    Okej här i stan försökte jag handla på lindexkupongen idag (har gjort det förut)men dom sa att dom inte tar emot såna längre för tydligen är det någon som hackat sig in o släppt den här för tidigt, den skulle inte släppas förrän 19 juni eller nåt sånt..!!!men kassörskan sa att du får väl spara den tills dess, nån mer som råkat ut för det idag?
    nej, har använt den både idag och igår. men igår tittade butikschefen (hon var i kassan) lite misstänksamt på den..tänkte bara att hon var snorkig.
  • ulrikahö
    Hallontårta skrev 2008-06-05 18:04:58 följande:
    Men man kan väl bara använda den en åt gången? Inte flera samtidigt väl? Tänkte ni säger att ni har gjort sådana klipp, men det är väl "bara" 50:- ni "tjänar" på köpet?
    Nej, så klart kan man bara använda en kupong per köp, men en tröja för 59,90-50=9,90 kr i en butik, och en annan tröja för 79,90-50=29,90 i en annan butik o s v, det kallar jag klipp det :D
Svar på tråden Rabattkodstråden