Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden

Är det någon av er som fortfarande handlar med Lindex värdecheck? Har ni fått någon kommentar ännu?

• Hallontårta

Hahaha så modigt av dig. Jag vågar knappt använda den längre, ifall de börjar känna igen mig. Å andra sidan gör jag inget "fel". Det enda fel jag gör är väl i så fall moraliskt. Men lite klantiga kan jag ju tycka att de är. ;)

Hejpådig skrev 2008-06-25 08:55:23 följande:
    ja, jag hade två med mig, fick inte använda de samtidigt, påpekade att det ej stod på, okej sa hon, då får vi göra två köp. blev ju samma pris för mig. förväntade mig den kommentaren faktiskt.
    Köpte NHL-body igår till Lilleman och ett par blå byxor, ena handlade jag och andra skickade jag min syster på. Tror det blev 40:-.
    NHL-overallerna är helt slut här nu, mamma skickade en från Gävle, där fann bara två st. kvar. De är ju så fina! Nu fick jag bara tag i de som var med blått, hade velat ha svart-grå men de var slut! sniffs
  • Hallontårta

Byxorna har jag inte sett här, synd! Overallen jag har, har blå ärmar, som bodyn.

solstrålen80 skrev 2008-06-25 09:31:24 följande:
    vilken gråblå bodyn eller??jag har båda, bodyn gråblå+svarta har ett par lösa byxor oxå nhl som såldes skillt svart o vit...(dom tillhörde ej något set utan har alltid sålts lösa)+ overallen...men den finns väl bara i svartgrå??grabben min kommer bli så fin
  • Hallontårta

Jag håller med dig. Jag skulle aldrig kunna med att betala med en bunt "papperslappar" så.

Snorky skrev 2008-06-26 11:25:07 följande:
    jag skulle inte kalla det fegt utan bara humant, det beror ju på ens samvete. Jag skulle inte heller ha mage att hala fram 3 rabattkuponger på ett köp. Skulle känna mig snålast i världen. Jag använder en per köp och skäms nästan för det...
  • Hallontårta

Det är inte så att den bara fungerar en gång per person då? Min slutade fungera då jag använt den en gång. Sedan ska det vara på ett icke-reat plagg också tror jag. 50:- fungerar också bara en gång, men dessa går att kombinera, det gjorde jag.

Snorky skrev 2008-06-26 12:48:00 följande:
    om det är så, så funkar ju själva koden, men antagligen går den inte att kombinera med andra rabatter såsom 50:--koden, eller att ni använt den innan etc. Funkar säkert om ni enbart skulle använda den.
  • Hallontårta

Jag fick då inget sms om den rean :( Kom dit idag och då var ju rean slut! Men jag tyckte då att det hängde samma kläder där nu som för en vecka sedan, varken mer eller mindre.
    Köpte badkläder till lillkillen idag, 199:- sedan är det 25% rabatt på alla badkläder nu + 50:- värdecheck. Kostade 99:- tillslut. :))

• Hallontårta

Idag gjorde jag ett sista ryck och jag använde två värdecheckar vid samma köp. Så frågade jag innan om det gick bra, för det står inget på den om att man inte får. Så frågade hon förvånat om jag hade fått två, för de brukar skicka ut en till dem som blivit nya medlemmar (i samband med att man får kortet). "Ja, jag vet inte jag, den ena fick jag på mailen" svarade jag. Då sa hon "okej, vi får se om kassan tar in båda på köpet då"...vilket den gjorde. Liiiiite pinsamt!

Jag får heller inte sms. Det kanske beror på hur mkt man handlar? Ju mer man handlar desto fler erbjudanden får man kanske?

• Hallontårta

Nej men jag sa bara så eftersom hon frågade hur det kom sig att jag hade två. Jag trodde inte hon skulle fråga! :> Jag tycker inte om att ljuga, men jag kunde ju knappast säga att det var från en PDF-fil på nätet jag fått den.

Tvillingmamma2007 skrev 2008-07-05 16:30:48 följande:
    Hallontårta:Vad jag vet så får man en 50-is check hem på posten är man går ny medlem, har aldrig hört att nån fått på mailen!Idag när jag handlade så glömde de ett larm som pep så fint när jag gick ut men jag tycker inte det är pinsamt jag tycker att det är de som borde skämmas!
    Det är så dumt, vi har två Lindex. Det ena har inte rea-märkt alla reavarorna pga platsbrist i butiken. Så går man till det andra så har de rea på sådant som inte är märkt i första butiken. Så där får man fråga och de får kolla i kassan om plagget är på rea. Urdumt!
  • Hallontårta

Hahaha hrm..men de har ju faktiskt inte gjort det, inte till mig iaf.

Snorky skrev 2008-07-05 19:00:01 följande:
    vadå, de mailar ju ut adressen till pdf-filen... det är ju inget "otillåtet" så att säga...
    lindacar: det står inte att man inte får använda dem med andra rabatter, de är ju "pengar" och inte någon rabatt som inte kan kombineras med andra. Att det ska vara bundet till kortet, ja såklart att man ska vara medlem för att använda den. Vad menade hon?
  • Hallontårta

Nej, det är klart.

Snorky skrev 2008-07-05 23:41:13 följande:
    Nä, kanske inte till dig personligen, men det vet ju inte den som står i kassan.
Svar på tråden Rabattkodstråden