Rabattkodstråden
Är det någon av er som fortfarande handlar med Lindex värdecheck? Har ni fått någon kommentar ännu?
Är det någon av er som fortfarande handlar med Lindex värdecheck? Har ni fått någon kommentar ännu?
Hahaha så modigt av dig. Jag vågar knappt använda den längre, ifall de börjar känna igen mig. Å andra sidan gör jag inget "fel". Det enda fel jag gör är väl i så fall moraliskt. Men lite klantiga kan jag ju tycka att de är. ;)
Byxorna har jag inte sett här, synd! Overallen jag har, har blå ärmar, som bodyn.
Jag håller med dig. Jag skulle aldrig kunna med att betala med en bunt "papperslappar" så.
Det är inte så att den bara fungerar en gång per person då? Min slutade fungera då jag använt den en gång. Sedan ska det vara på ett icke-reat plagg också tror jag. 50:- fungerar också bara en gång, men dessa går att kombinera, det gjorde jag.
Jag fick då inget sms om den rean :( Kom dit idag och då var ju rean slut! Men jag tyckte då att det hängde samma kläder där nu som för en vecka sedan, varken mer eller mindre.
Köpte badkläder till lillkillen idag, 199:- sedan är det 25% rabatt på alla badkläder nu + 50:- värdecheck. Kostade 99:- tillslut. :))
Idag gjorde jag ett sista ryck och jag använde två värdecheckar vid samma köp. Så frågade jag innan om det gick bra, för det står inget på den om att man inte får. Så frågade hon förvånat om jag hade fått två, för de brukar skicka ut en till dem som blivit nya medlemmar (i samband med att man får kortet). "Ja, jag vet inte jag, den ena fick jag på mailen" svarade jag. Då sa hon "okej, vi får se om kassan tar in båda på köpet då"...vilket den gjorde. Liiiiite pinsamt!
Jag får heller inte sms. Det kanske beror på hur mkt man handlar? Ju mer man handlar desto fler erbjudanden får man kanske?
Nej men jag sa bara så eftersom hon frågade hur det kom sig att jag hade två. Jag trodde inte hon skulle fråga! :> Jag tycker inte om att ljuga, men jag kunde ju knappast säga att det var från en PDF-fil på nätet jag fått den.
Hahaha hrm..men de har ju faktiskt inte gjort det, inte till mig iaf.
Nej, det är klart.