• LinaFina

*Hej!!! I natt drömde jag världens

Hej!!!
    I natt drömde jag världens mysko dröm att jag skulle föda och ut kom en katt unge som jag sedan gick på stan med .. sen när jag skulle amma gjorde det super ont *fniss*.
    Någon mer drömt att dom fått ut något annat .. å varför drömmer man sånt?

• Svar på tråden *Hej!!! I natt drömde jag världens
  • Eliin

Haha ja jag har fött mina katter ett par gånger i drömmarna... helt sjukt..=)

• LinaFina

Eliin: Haha ja verkligen .. skit läbbigt .. det var så verkligt i drömmen också .. gick runt med barnvagnen och alla vela kika på den lilla katt bebisen *garv* haha

• Pistou

Jag drömde igår natt att jag födde vår lille pojke och att han redan hade fullt med små vassa tänder i hela munnen (kanske för att min pojkvän pratat om pirayor kvällen innan ). När jag sedan skulle amma var huden på mina bröst helt genomskinlig så att man kunde se mjölken försvinna ut.

Hmm, helt nornal dröm, eller... Man undrar ju vad som döljer sig i ens undermedvetna...

• Saza

Jag drömmer helkonstiga drömmar hela tiden tycker jag.
    Nu senast så fick jag en liten sumobrottare med ett huvud som var som gelé. Det liksom flöt ut mellan fingrarna när jag tog i det. Äckligt som sjutton!
    Jag minns att jag tänkte: "Men det här är ju ingen liten, söt bebis. Han kommer inte i alla gulliga kläder som vi har köpt" För bebisen var verkligen jättestor! En liten sumobrottare.

Ja, det är konstigt vad hjärnan spökar...

/Sandra v. 21+0

• LinaFina

Pistou : Haha ja det undrar man verkligen ..

• baby05

Inte katt, men en kräfta födde jag och eftersom det var för tidigt så ville jag klistra den på magen igen.

• LinaFina

Saza: Hihi ... ja en sumobrottare vill nog ingen få *s* .. men så tänkte jag i min dröm också men hur ska vi göra med alla saker .. så s jag till min karl jag vill ha ett till barn så vi får ett riktigt barn .. och han sa näää vi har ju ett redan *skrattar* jag var helt förtvivlad

• LinaFina

Baby05: Hihi Uhe .. en kräfta det lät farligt

• Medly

Drömde igår natt att jag födde mina tvillingar, inte så mkt förlossning utan mer att de helt plötsligt kommit ut och låg sött bredvid varann i sängen. Ena sekunden var de bebisar (två små grabbar) och i andra sekunden två små söta KATTUNGAR! Hmm, men jag var lika glad och stolt för det. Sen när jag skulle gå och tala om för sambon att "de kommit", han satt vid tv:n, hmm, då skulle han bara duscha och fixa lite annat först SEN skulle han komma och titta!

Bra konstigt.

• mia1980

Jag födde en drake i mina drömmar när jag väntade sonen Den var ganska söt.

En tjejkompis till mig har i sina drömmar fött AILEN, det tyckte hon var läskigt...

Det är nog ganska vanligt med en massa konstiga drömmar när man är gravid.

Svar på tråden *Hej!!! I natt drömde jag världens