Esmiso skrev 2008-05-19 08:55:30 följande:
TS: hur tolkar DU korten? Det viktiga är vad de representerar för DIG. Andras tolkningar är rätt ointressanta. Tro på din egen förmåga
Jag tolkar det som att jag kommer hitta den rätte, att han finns där, men eftersom jag dejtat lite olika så visste jag inte riktigt vem korten syftade på... men tror jag vet det nu... jag har av en händelse råkat möta min stora ungdomskärlek jag hade för 14 år sen... och allt känns som förrut. Men under åren som gått har jag haft en del dåliga förhållanden, hamnat i tråkiga situationer osv... å sen när han dök upp i mitt liv igen alldeles nyss var det som att sista pusselbiten som fattades föll på plats, å han har känt likadant under alla dessa år. Magiskt va?

SÅ nu tror jag att jag hamnat på rätt väg (lyckohjulet) till inre lycka. Djävulen var en symbol på hur jag levt innan, med mycket lögner, svek osv.. och det var så jag förenades med min ungdomskärlek! Hade en dejt med en kille... som det visade sig att han kände mitt ex...(han är från Chile) och han berättade att han flyttat tillbaka till Sverige (han bodde i Chile, visste att han gift sig å skaffat barn osv...sådärför tänkte jag inte att det nån gång skulle bli han och jag)... å då jag fick veta att han bodde i Sverige igen väcktes något i mig... så jag googlade på hans namn... å fick tag på honom på det sättet.

Han har t.o.m sparat mina brev..å teckningar som jag ritade då jag var å hälsade på honom i Chile för 14 år sen..!!