• ann0rlunda

när började era bebisar skratta på riktigt?

min son e 6 veckor å änsålänge ler han bara.. men inget skratt

• Svar på tråden när började era bebisar skratta på riktigt?
  • Tovetrollet

min son ler o ibland kommer det ljud då oxå men jag vet inte vad som räknas som riktigt skratt... Han är 5 veckor

• lycklig mamma 1

dottern började le när hon var 4 veckor..och på sin 3 månaders dag skrattade hon för första gången=)

• Rosmarie

min tjej skrattade för första gången när hon var två månader ungefär för två veckor sen, sen dess har vi bara fått ur henne ett litet skratt typ ha innan var det hahaha flera gånger i rad

• mapo51

Jag tror att sonen var ca 2,5 månad när han började skratta. Men det tog säkert en månad innan det hände lite oftare. Nu skrattar han oftast flera gånger varje dag och han skrattar alltid åt vissa saker.

• mammatillpojkar

dante log första gången när han va 1 vecka, skrattade när han va 1 månad och med ljud när han va 1½
    nicolas va ungefär lika tidig å bägge började skratta så fort man bara pratade med dom!!

• Miniigirl

sonen skrattade första gången när han var runt 4 månader

• Pess

Minns knappt, men runt 5 månader skulle jag tro...

• Flickan och kråkan

Riktigt gurglande skratt, inte glädjetjut och annat, kom när lill-grodan var 4 månader precis. Han härmas liksom när man skrattar

• Kaxmaja

Min plutt e 2 månader och han skrattar ordentligt sedan 2 veckor tillbaka. Sån där riktigt kluckande glatt kratt

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden när började era bebisar skratta på riktigt?