• Bebis0607

Hur kan jag vara smal men ha stor mage?

Jag är smal men ser gravid ut:( så har det alltid varit mer eller mindre. hur ska jag äta för att inte ha en mage som putar?

• Svar på tråden Hur kan jag vara smal men ha stor mage?
  • Anlicka

Hej! Jag har samma problem och det spelar ingen roll om man går upp eller ned i vikt den här jäkla magen sitetr där den sitter och alal frågar om man är emd barn! Har du hört talas om candida en svamp som finns i magen som lever på socker.. kan det vara en sådan? är du laktos intolerant? Har även hört att GI ska vara bra för magar som putar..

• iii

jag har också en liten putmage trots att jag är smal. Hur mycket jag än tränar så går den inte bort. I mitt fall beror det mest på en dålig hållning. Svankar man lite får man automatiskt en liten putmage, så då är det hållningen man får jobba på.

• Anlicka

Ja precis inte hjälper det av att kuta ihop sig UT MED BRÖSTEN och IN MED RUMPAN! hehe

• pist

Ja,du.... det undrar jag med.... Kanske träning är enda sättet???
    Jag känner mig som en kotte-ko. Ni vet en ko som man gör av en kotte med ben av pinnar....

• Takhiza

Försök att avstå från produkter som gör att magen sväller eller ger gasbildning med. Tex som kolsyra. Kolsyra gör att man blir "svullen" Lök samma sak osv.

Svar på tråden Hur kan jag vara smal men ha stor mage?