Inlägg från: Lyckogrisen |Visa alla inlägg
  • Lyckogrisen

A-kupa

Har enorma juver och DET är inte heller kul även om jag lärt mig acceptera dem.
    Det lustiga är att min sambo är en "rump-kille" och inte en "tutt-kille" ;o).
    Han tycker att brösten följer med tjejen så man tackar och tar emot för det man "får" som kille. Alltså inte prio 1.

• Lyckogrisen
    tea1982 skrev 2008-05-08 13:19:55 följande:
    Min sambo är faktiskt likadan. Kanske därför han accepterar mina små stekta-ägg-tuttar. :)
    Nu är jag gravid och tuttarna spränger snart G-kupan.
    Sen kommer det mjölk i dem också...ve och fasa!
    Jag kommer kalla mig för Rosa sedan...kommer se ut som en riktig mjölkko!!!

Kanske kommer operera dem så de blir lite mindre när jag har ammat. Nacke och rygg tar ganska mycket stryk...
  • Lyckogrisen
    Knastroll82 skrev 2008-05-08 13:42:25 följande:
    Innan jag blev gravid hade jag 70 G, nu har jag J. (naturliga)Det är inte kul att släpa runt på jättepattar som bara är i vägen och ger ryggont.Jag skulle UTAN TVEKAN byta till A-kupor! Små uppnosiga bröst är tusen gånger snyggare än mina ICA kassar...
    Håller med!!!
    Vet snart inte var jag ska få tag på en bra BH längre...men ICA-kassar kanske vore nåt...är ju billigt iaf ;o)
  • Lyckogrisen
    tea1982 skrev 2008-05-08 13:46:54 följande:
    Och blir även de för små kan man alltid köra med IKEA-påsar. :)
    Ha, ha, ha!!!
    Ja och så bra mjölkuppsamlare det blir när man ammar sedan :o)
  • Lyckogrisen
    tea1982 skrev 2008-05-08 15:09:40 följande:
    Men gör en bröstförstoring då om du tyckte om att ha stora bröst och saknar de tiderna? Finns ju jättefina implantat som ser riktiga ut för kvinnor som vill ha större boobisar, du behöver inte heller göra större än en B-kupa om du inte vill.
    Jag har sett en jättelyckad bröstförstoring. En tjej som bara ökade till en kup-storlek större.
    Så väldigt naturligt och fint ut. Inte alls "fotbollseffekten".
Svar på tråden A-kupa