Inlägg från: Anonym (a-kupan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (a-kupan)

A-kupa

Är det NÅNSIN snyggt med små bröst på en tjej??

jag har små a-kupor är smal o fin i övrigt.

• Svar på tråden A-kupa
  • Anonym (a-kupan)

Men a-kupa är ju så litet så om jag har halterneck bikini s är jag helt platt...

• Anonym (a-kupan)

Jag har ju sambo sen länge. Vi har barn o allt.
    Han tycker att jag är jättefin
    men man blir ju påverkad av hur man "ska" se ut.
    Silikontuttar så långt ögat når.

• Anonym (a-kupan)
    gormisen skrev 2008-05-08 13:49:14 följande:
    Jag ÄLSKAR min A-kupor! Jag är lång och smal och skulle aldrig vilja ha stora bröst. Mina små vänner mig passar alldeles perfekt! Älskar att jag kan ha känningar utan BH osv.
    Men det kan inte jag. Då syns inte mina bröst
  • Anonym (a-kupan)
    gormisen skrev 2008-05-08 14:34:33 följande:
    Anonym (a-kupan) skrev 2008-05-08 14:31:50 följande:Men det gör inte mina heller! Men jag vet att de finns där, och det räcker. Men jag ska tillägga att det tog tid för mig att komma dit jag är nu... Med mina bröst, menar jag. Ville gärna ha större när jag var yngre.
    Ändå är jag inte yngre. Är 33år Men jag har vart nöjd innan men när jag fått barn o ammat så har dom blivit större ett tag o då ser man vad man inte visste att man saknade
  • Anonym (a-kupan)
    tea1982 skrev 2008-05-08 15:09:40 följande:
    Men gör en bröstförstoring då om du tyckte om att ha stora bröst och saknar de tiderna? Finns ju jättefina implantat som ser riktiga ut för kvinnor som vill ha större boobisar, du behöver inte heller göra större än en B-kupa om du inte vill.
    har inte dom pengarna..vill inte låna heller. vill bara bli nöjd med de jag har
  • Anonym (a-kupan)

Anonym (jadå) skrev 2008-05-08 16:06:46 följande:

Små bröst har dessutom fördelen att du kan se ung och vältränad ut. Tänk bara på alla snygga kroppar som elitidrottare har. Inga big boobs där heller.
    Jo det är ju sant. Jag ser ju många som har små bröst men det känns som om ingen har så små som jag.
    Minsta i hela världen.
    Jag försöker verkligen tänka att jag är fin som jag är osv..
    Vill INTE ha silikontuttar. Bara för att jag borde kunna duga som jag är utan att slänga ut tusentals kronor och vill helst inte ha främmande saker i min kropp.
  • Anonym (a-kupan)

Anonym (fd A) skrev 2008-05-08 19:37:16 följande:

Jag hade A-kupa innan jag hade barn. Nu har jag DD och jag saknar mina små, kompakta bröst jättemycket. Det var ju så praktiskt och bh var något jag hade mer i dekorativt syfte. Suck.
    VA? hur kan du ha fått så stora??

Alltså jag menar a-kupa som att om jag ligger på rygg med armarna ovanför huvet så finns inte mina bröst.
  • Anonym (a-kupan)
    Frantic skrev 2008-05-09 00:29:38 följande:
    Jag har naturliga 70E och är helnöjd, så är även min sambo.
    E-kupa är väl ändå inte litet???????
Svar på tråden A-kupa