Så himla rädd för förlossningen...
Hej hej!
Är i v.35 o är livrädd,tänker jag på förlossningen börjar jag gråta o får panikkänslor,går hos aurora,men,det har inte hjälpt,visst,ska göra en förlossningsplan med mina tankar o rädslor o beove nedteckande,men,litar inte på vården,litar ine helelr på att mixbon kommer kara av o va stöd för mig. Är liksom livrädd o förlora greppet o att bebben ska sakdas el.vara skadad o att jag el.bebben ska dö. Usch,fatatr itne alls hur jag ska klara mi igenom det,vet att tusenmiljonersmiljaderskvinnor kalrar av det men,hmm,de är inte som jag...Förmodligen påverkas jag negativit över hur min livssitution för övrigt ser ut också,känns inte som jag har den trygghet som behövs o det självförtroendet för o klara av o ta hand om bebben se´n. Är livrädd för o hamna i förlossningsdepression o inte kunna ta till mig bebben,ser itne heller fram emot o ha ont,blöda i veckor kombinerat med onda bröst o allerig i samband med sällskap av vilda skräniga styvtonåringar....På nåt vis måste bebben ut,om det så blir planert snitt el.vag,vet ej,är numera även livrädd för snitt..