• Mini liten

låter du andra gå på toa för din peng??

Jag har märkt att de finns de som är väääääldigt noga med att se till att dörren stängs efter dom när dom varit på ofentliga toaletter. Ungefär som att "du ska minsann inte få gå på toa när d är jag som betalat".

Medan andra glatt o trevligt gärna håller upp dörren.

Hur gör du? Får andra gå på toa för din peng? eller är du en snålis som tycker att alla ska betala för sig själva. Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden låter du andra gå på toa för din peng??
  • Panna82

Nej men jag går på andras peng

• Lantani

inte ofta jag brukar få betala för att gå på toa men när jag väl gör det brur jag mig inte om det kommer någon och vill in "på min peng"

• Crazy Baby

Jag låter andra gå på min peng, men egentligen tycker jag att det är fel! Jag anser att man betalar för att det ska hållas rent och fräscht och betalar inte alla kanske standarden på betaltoaletterna blir sämre!

• denna där

Självklart!
    Tycker det är hytlöst dyrt med 5 kr och de flesta toaletter är inte ens rena och fräsha men pengar ska dom ha

Vegetarian - fornnordiskt ord för dålig jägare
  • imsel

betalar inte heller ofta för att gå på toa.
    bor i så liten stad att det knappt finns.

men står nån precis utanför så får de gå in.
    men jag ids inte stå och hålla upp dörren om jag ser att någon är påväg.

går oxå på andras peng.
    men brukar oxå möta folk (mest lite äldre tanter..) som ser till att dörren stängs, även fast man står precis vid dörren och väntar.

• Earth Angel

Ja, självklart. Spelar väl inte mig någon roll om någon annan får gå på toa för "min" lilla 5:a. Jag har ju ändå varit tvungen att betala.

• Mini liten

jag har nog tankesättet att "en annan gång är d jag som får gå gratis" Så därför har ja inge problem med att låta andra gå på min peng, Däremot blir jag otroligt irriterad när jag ser att folk står o väntar, enbart för att gå på nån annan, fast d finns lediga. Då vill ja INTE låta dom gå gratis, men tyvärr är ja för snäll för att va elak o stänga dörren

• Panna82

På vissa toaletter så tänds ju inte lampan om man inte stoppar i en peng... Då är man illa tvungen att stänga dörren o sen stoppa i en egen peng.

Svar på tråden låter du andra gå på toa för din peng??