• Anonym (?)

    Bästa ställning vid analsex??

    Har testat att ha analsex ett par gånger, men det har gjort ont :( vill väldigt gärna att det ska gå bra, för jag älskar när sambon har ett finger i rumpan på mig :) vi använder mkt olja och ändå gör det ont. Ska man ha en speciell ställning som kan göra mindre ont? Vi har tagit det bakifrån, han har verkligen varit försiktig och inte tryckt alls, utan jag har fått "backa" mot honom, men det har gjort ont ändå :( vi tänkte testa i helgen igen, ta lite vin innan, kanske man slappnar av bättre då? Alltså inte störtfulla nu..vilken ställning är bäst? Tips tack! Vill ju så gärna!!!

  • Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??
  • Anonym (?)

    Tack för länkarna! Ska pröva lite olika då, man får väl se vad som känns bäst. Antar att jag inte har kunnat slappna av ordentligt, kankse därför det gjort ont. Men vi får testa igen, skam den som ger sig :) Har tyvärr ingen vibrator, borde kanske skaffa det?! Kan ju vara skönt även annars ;)

  • Anonym (?)

    Hm, okej, då ska vi alltså inte använda salva. Ska försöka i helgen så får vi se hur det går. Ska testa missionären då :) hoppas det går vägen, såååååå sugen på det!

  • Anonym (?)

    Å vilka underbara tips man får här! Längtar tills imorgonkväll......här ska testas vill jag lova ;)

  • Anonym (?)

    Å det var ju helt underbart med analsex igår :) sååååå skönt! Det ska vi göra om igen! Vi hade mycket olja och förspel som vanligt..provade att ligga sked som några skrev här, men jag tyckte inte det kändes bekvämt alls, utan vi bytte till ridställning, jag satt ovanpå och fick styra allt hur jag ville. Gjorde lite ont i början, men när han var helt inne försvann det onda och vi kunde köra på. I slutet gick det snabbare och snabbare och gud vilken härlig orgasm!!! UNDERBART! Att vi inte fått till detta innan, hehe..

  • Anonym (?)

    Å jag vill ha analsex igen! Så himla skönt!!!!!!! Kan man ha det för ofta? Alltså är det någon fara att ha analsex ofta? Kan man bli "slapp"? Har fått min mens just nu så jag lär vänta med sex ett par dagar, kan knappt bärja mig :) Gör det alltid lite ont den första biten innan han är helt inne? Finns det något annat "smörjmedel" som är bra förutom barnolja som vi använde?

Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??