Inlägg från: Anonym (I Like) |Visa alla inlägg
  • Anonym (I Like)

Bästa ställning vid analsex??

Just ställningar är nog lite olika för alla, men själv tycker jag att det funkar bäst om jag ligger på mage och han kommer bakifrån. Viktigast av allt är att ta det lugnt. Först mjuka upp med ett finger, sen två osv. Ta det sakta och lugnt och inte stressa. Om det gör ont är det lätt att man spänner sig och då gör det ondare. Mottagaren kan testa att "krysta" lite. I övrigt skickar jag med ett par länkar med tips:

www.rfsu.se/001201__praktika_for_analsex.asp
    www.craigslist.org/about/best/sfo/63921265.html

• Anonym (I Like)
    Svar på #3
    Så lite så.

Ja, avslappning är verkligen A och O, annars lär det göra ont. Som "Mums" skrev ovan så är vibrator en bra idé, både vid analsex och annars. Och använd bra glidmedel, silikonbaserat är klart bäst.

Lycka till! När man får till det är det verkligen värt det, har själv fått mina absolut bästa orgasmer tack vare analsex.
  • Anonym (I Like)
    Svar på #5
    Äsch, så länge både gillar det så. En muskel som tränas blir knappast dålig. Ta det lugnt bara.
  • Anonym (I Like)
    Svar på #8
    Låter inte som en bra idé tycker jag. Risken blir då att man gör något man inte borde eftersom smärtan inte varnar i tid. Smärtan HAR ju faktiskt en funktion; att skydda från allvarligare skador. Bättre då att ta det lugnt  och fint och värma upp ordentligt.
    Dessutom bedövar man ju alla härliga nervändar också om man tar på salva, då försvinner ju en del av det sköna också.
  • Anonym (I Like)
    Svar på #23
    Ja, DET är så jäkla skönt! Plugg och kuk samtidigt!
  • Anonym (I Like)
    Svar på #35
    Nej, det behöver inte vara farligt så länge man gör det "rätt" och det behöver heller inte göra ont ens till en början. Övning ger färdighet!
    Mitt tips är att köpa silikonbaserat glidmedel. "Eros Pjur woman" tror jag vår heter. Fantastiskt bra och räcker med ett par droppar. Testa!
Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??