Kön På ultraljud i Lidköping
Kan man få veta vad det är för kön på babyn i magen om man frågar? Eller brukar dom fråga om man vill veta det?
Är såå nyfiken på om det är en pojke eller flicka i min mage.
Kan man få veta vad det är för kön på babyn i magen om man frågar? Eller brukar dom fråga om man vill veta det?
Är såå nyfiken på om det är en pojke eller flicka i min mage.
Någon som vet?
Har barn redan dom är av samma kön så därför är jag så nyfiken på om det blir samma även den här gången eller inte.
Spelar ingen roll för mig vilket kön det är på barnet mest bara nyfiken
Någon som har varit på ultraljud i lidköping och vet hur det fungerar?
Bodde i ett annat län när jag var gravid med dom andra barnen,det är därför jag inte vet alls hur det fungerar i lidköping
Jag var där på rutin-ul för två veckor sen och vi fick veta att vi väntade en pojke! Vi frågade i slutet av undersökningen och då sa barnmorskan "oj, missade ni det, det var så tydligt ibland", så vi förstod att det var en pojke. De är rätt så strikta med att inte säga könet i västra götaland, men denna barnmorskan verkade vara villig att säga det i de fall hon var säker på sin sak. Hoppas ni får henne, hon var väldigt noggrann och höll säkert på i mer än 30 minuter. Hon försökte t o m en bra stund att få fram en bild där man tydligt såg könet när hon väl berättat vad det var, men det ville sig inte då.
Lycka till!
Just det, bilderna fick vi gratis, snällt!
Ok vad kul för er :) hoppas vi får henne också. Ja det var snällt att ni fick bilderna gratis :)
Har ju några veckor kvar till jag ska på Ultraljud,men kul att veta så mycket som möjligt om hur dom gör i lidköping innan man åker dit.
Vi var helt inställda på att inte få veta, just för att de har en sån policy att inte berätta könet. Barnmorskan på mvc sa att hon visste rätt många par som fått veta trots att policyn officiellt är att de inte berättar. Ul var så kul, vill göra snart igen!
Ok får se hur det kommer gå för oss om några veckor.
Ja ultraljud är kul,har ju varit med om det under dom andra graviditeterna och jag tycker ultraljud är det som ger mest bekräftelse på att det faktiskt finns en liten i magen.
Kände ju fosterrörelser med andra barnet redan i 13e veckan men det var först efter ul som det blev riktigt verkligt så man förstod att det var sant att man hade liten i magen :)