Talk to me
Haha... jag kan så gärna prata, har blivit också blivit lämnad själv denna kväll, och mina änglar sover, och de e inget att titta på, så här sitter jag och inte gör något...
Haha... jag kan så gärna prata, har blivit också blivit lämnad själv denna kväll, och mina änglar sover, och de e inget att titta på, så här sitter jag och inte gör något...
ja du, det undrar jag också :) min kära sambo tycker det är roligare att supa sig full med sina vänner än att mysa med mig i soffan, si så där nästan varje fredag och lördag, han träffar ju mig och barnen på vardagskvällarna... bitter ... :) själv då, varför har du blivit lämnad? såg att du skulle födda på huddinge egentligen... vart bor ni? (om jag får fråga) :)
jaha, kommer du där ifrån?? Vi bor i segeltorp...men ska flytta till sköndal.
Födde på huddinge båda gångerna, har hört att det ska var fint i södertälje, min upplevelse på huddinge e si så där, vi blev inlagda första gången även fast det var överbelastning, och hela natten så var vi själva, min sambo fick gå ut till kordinatorn och be om hjälp, därför det fanns ingen annan, helt sjukt :)
älskar när han kommer hem dyngrak, det är det bästa jag vet :) och han kan inte förstå varför jag är på så dåligt humör dagen efter, när det bara stinker sprit i hela lgh...
är din kille ute ofta?
usch va dyster jag låter.... :)