Inlägg från: Anonym (OMG) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (OMG)
    Anonym (Jossan) skrev 2023-04-23 12:59:44 följande:
    Jag är en riktig size queen. 25 cm och över i längd och grov så jag inte når runt med en hand. Har träffat på några av dessa genom åren. Helt oslagbart!!

Och jag har träffat på några enhörningar under hundpromenaderna. 

Du kan inte veta vad 25 cm är eller hur man mäter kukar. Inga 25 centimeters kukar har dykt upp i porrflödet eller korrekt uppmätt, men du har träffat på "några". Whatever floats your boat, darling. 

Jag kommer ändå aldrig förstå varför man mytar på anonyma forum. 

• Anonym (OMG)
    Anonym (Qeuwktourrets!) skrev 2023-05-01 02:16:33 följande:
    Kuktouretts! Har du kanske lite kuktourettes? Kewktouretts!

Nä, jag har inga kukmått att slänga in i alla diskussioner som inte har med det att göra. 

Sitter de här killarna med kuktourettes och besudlar lokala gurkodlargrupper på fejjan också? 

Ja, men det är så orättvist att kondomerna är så smååå. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (OMG)
    Bunny84 skrev 2023-05-01 08:23:57 följande:

Anonym ( OMG)
    Kvittar väll hur puckad en kille är när det handlar om one night stand, har inte tänkt ha någon vidare konversation med honom efter ändå så det kvittar lixom. Tycker synd om dig som verkar ha träffat enbart små kukar ( eller har en själv om du är en man)och det verkar definitivt som att du behöver få dig något rejält då avundsjukan lyser igenom 

VARGBJÖRN 
    Ta inte åt dig. Att du har grövre än många har är inte att vara ett freak över huvud taget. Majoriteten jag varit med har varit över genomsnitt på både längd och grovlek och jag tycker som sagt mer det är konstigt att jag in princip aldrig träffat någon med en kuk under 18 cm och omkrets under 12 vilket alltid fått mig ifrågasätta den satta medellängden och enligt min erfarenhet gör den inte svenska män rättvisa så att säga.  

Nu vet jag ju inte längden på din men bara på omkretsen gissar jag på att min reaktion hade blivit samma som för de andra två som plockade fram en falukorv ur byxorna att " glöm att den där ska in i mig" för jag gillar stora men inte överdrivet som sagt så frågan blir hur många gånger en kvinna sagt nej när hon sett den?. Kan tänka mig att det kan vara lite jobbigt med större precis lika mycket som jobbigt med väldigt liten men alla kvinnor gillar ju som sagt olika även om väldigt få vågar säga rakt ut att JA storleken spelar roll.

Möjligt att det kvittar för dig. Kaka söker maka. 

Men för mig är intelligens både upphetsande och ett tecken på en anpassningsbar älskare. 

Ja, det är klart det är statistiken de är fel på, inte ditt ögonmått, sött att mäta eller ens behandla information. Du borde tala om med de som som sköter kliniska studier i ämnet att de inte vet vad de pysslar med och skicka in dina resultat. 
    Få dem peer reviewed först. Det går inte på den här sidan dock, så du behöver inte skriva mer här. 

Men du ska kämpa för sanningen! Det är förjävligt att "samhället" försöker lura i oss att kukar är mindre än de egentligen är!

Vad passar bättre än i dag, strejkdagen. You go gurl!

• Anonym (OMG)
    Anonym (Ja) skrev 2023-05-02 06:59:42 följande:
    Inte så konstigt, kan jag tycka, att trådämnet får män att ventilera sina egna mått.

Sedan håller jag med om att en del verkar överdriva, alternativt vara dåliga på att mäta korrekt. Tycks gälla både män och kvinnor.

Varför är det inte konstigt tänker du?

Vad mer, som bara bevisar att man inte kan läsa rubriken, tycker du att man bör ventilera här? Semesterfoton? Skofetisch? Runkeeper på senaste löprundan?

• Anonym (OMG)
    Anonym (Ja) skrev 2023-05-02 10:38:10 följande:
    Jag förstår till viss del vad du menar, men tycker inte det är så konstigt att sakfrågan får en del att ventilera sina mått och eventuella preferenser. Det är inte så frånkopplat som dina övriga exempel. Förstår faktiskt inte upprördheten från din sida, det är väl bara att sluta läsa.

Nej, frågan är vad någon föredrar att ha sex med inte hur stor kuk någon har. Att svara det är i det närmaste motsatsen. 

Om man nu känner för att anonymt ljuga lite om sin storlek är det nog det ämne det finns flest trådar av på hela internet. Det borde ju räcka? Om inte kan man ju starta ytterligare en. Inte se trådar om helt andra saker som en invit att haspla ur sig det? 

Jag vet inte något annat ämne som behandlas så? 

• Anonym (OMG)
    Bunny84 skrev 2023-05-03 08:47:28 följande:

Tycker män här ute borde skicka kukbilder till dig OMG jämte en tumstock så kan du ju se om de ljuger som du uppenbarligen tror. Varför skulle man sitta och ljuga eller hitta på över huvud taget på ett anonymt forum?.. Finns lixom ingen vits med det eftersom det inte lär ge dem ett ligg automatiskt bara för det. Tror snarare att killar man möter ute i olika sammanhang är de som gärna överdriver stl. 

Tro vad du vill då jag gissar att majoriteten här skiter fullständigt i det men att sitta och skriva att någon är ett freak pga stl/ tjockleken på hans kuk är enligt mig fan inte okej!!! 

Det är bevisat att män ljuger om sin storlek anonymt. Därför lägger man inget vikt vid den typen studier längre. 

Men frågan om varför är intressant. Ett försök till självövertygelse? En alternativ persona? Varför ljuger alla hela tiden om det mesta på nätet? 

• Anonym (OMG)
    Jim84 skrev 2023-05-17 17:25:29 följande:

Vet inte om det skulle vara mer vanligt förekommande att män ljuger om sina mått på nätet än någonting annat men generellt erbjuder ju anonyma nätforum möjligheten att gå in i roller och få respons för sådant som inte gäller i vanliga livet.

Ja, fast just kukstorlek är fastställt att män ljuger om sedan långt innan internet. 
    Redan i Kinseyrapporten på sent 1940-tal. Det handlar om en avvikelse på, i snitt, 2 cm, eller drygt 15% vid självrapportering anonymt och mätvärden. 

Det lustiga är att det finns oseriösa jämförelser mellan världsdelar och länder. Och det enda det påvisar är hur mycket/lite olika nationer kryddar med. Exempelvis inser ju alla att Ecuadors män inte har tre cm längre kukar än grannländerna Peru och Colombia även om självrapporteringen visar det. 

Och det har ju ingenting att göra med att någon med microkuk, eller till och med i avsaknad av en, kan gå in på ett anonymt forum och spela storkukad. 

Svar på tråden Är det skönare med större kuk???