Är det skönare med större kuk???
Verkar som att längden inte viktigast för kvinnor, men gärna att han är grov.
Verkar som att längden inte viktigast för kvinnor, men gärna att han är grov.
Hur, utifrån TS, tänker man sig då att det här väljandet skulle gå till? Jag ser liksom hur de potentiella dejterna står uppradade och nån går där med tumstocken, stackars dem... Inte så lite objekifierande...Näää, skämt å sido.
Jag har svarat i liknande trådar förut och vet inte varför jag framhärdar för bekräftelsebehovet verkar aldrig bli uppfyllt... Men nej, kukstorlek är överhuvudtaget inte ett av kriterierna för huruvida det blir fortsatt dejtade för min del.
Min attraktion för en man vilar på helt andra kriterier och underbart sex kan man ha tillsammans till och med utan att kuken, stor eller liten är inblandad (även om den naturligtvis är både välkommen och önskvärd i leken)...
Vilken storlek det ska vara på kuken är ju en smaksak, jag föredrar en större kuk då jag älskar känslan av att bli rejält fylld i alla mina hål men en stor kuk innebär ju inte per automatik att sexet blir bra och jag väljer hellre en man med 19cm och rätt utstrålning/charm/personlighet före en 23cm falukorv som sitter på en man som inte kan föra sig och förlitar sig blint på att hans storlek räcker
men som sagt så är det en smaksak men jag tror att majoriteten av kvinnor gillar känslan av att bli fylld inte nödvändigtvis proppfylld men fylld likväl så ja storleken har betydelse åtminstone för mig. :)
"Sexighet bottnar i självkänsla."
Detta gäller enligt rådande könsnormer endast män.
Blyga och tafatta kvinnor är bara gulligt.