Inlägg från: Anonym (Ilse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ilse)

Är det skönare med större kuk???

Om man nu går till enbart kukstorlek så tror jag att de flesta har en idealkuk. En storlek som passar dem bäst men självklart spelar mycket annat in. Min idealstorlek tror jag är 15-16 cm lång och något grövre men inte för grov. Vid 17 cm börjar den bli för lång och kan börja stöta i så det blir obehagligt. Sen ju mindre den är desto mindre känns det men det betyder inte att det inte är skönt. Min man har 13 cm och jag har jättebra sex med honom. Kunde han få 2 cm till vore det nig skönare för mig men inget jag brukar tänka på. 

• Anonym (Ilse)
    Anonym (Ja) skrev 2023-05-19 00:50:30 följande:

Handlar det inte mycket om ställningar när det gäller storlek (längd)? Jag har ganska lång, inom normalen skulle jag säga, men i det övre spannet. Har märkt att kvinnor kan få ont när de rider mig och jag stöter i för djupt, men när jag tar dem bakifrån är det aldrig några problem. Då kan jag gå hela vägen.

Så olika det kan vara. Rida klarar jag mycket bättre med en längre kuk men bakifrån funkar sämre.
  • Anonym (Ilse)

För mig har längden betydelse. Jag kan komma vaginalt av en kortare kuk men då behöver jag knipa mig till orgasmen. Om kuken är lite längre kommer den åt skönare punkter men den behöver inte vara jättelång. Skulle tro att 16-17 cm är optimalt för mig. Sen kan den gärna vara lite tjockare men helst inte jättetjock för då tycker jag det ör svårare att ha kontakt med underlivsmusklerna och jobba med dem. 

• Anonym (Ilse)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 07:48:47 följande:
    Om kvinnor kunde skräddarsy kuken, det vore väl något?
    Haha ja det vore något. Nu var frågan om det är skönare med en större kuk. Jag svarade att det är skönare med en något större kuk men inte för stor för mig. Sen finns det väldigt många andra faktorer som  har minst lika stor betydelse men det var inte frågan. 
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 08:25:42 följande:
    Ja, en kuk måste uppfylla många kriterier.
    En kuk måste ingenting. Jag skrev bara vad jag föredrar. Sen kan man ha bra sex med andra slags kukar med och framför allt med mannen den sitter på. 
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 09:44:21 följande:
    Ja, det gjorde du. En kuk bör uppfylla en rad önskemål. Krav kanske.
    Jag har inte sagt något om krav. Jag skrev att jag kan komma vaginalt av en mindre kuk. Man kan som någon skrev använda en analplugg för mer stimulans. Min man har en mindre kuk och jag är väldigt nöjd med både honom och vårt sexliv och han vet att jag gillar hela honom inklusive hans kuk. Men jag föredrar fortfarande en något större kuk, framför allt skulle jag föredra om han inte kom så lätt men man kan inte få allt och får hitta andra sätt. Ingen är perfekt och det är inte heller eftersträvansvärt. 
Svar på tråden Är det skönare med större kuk???