Inlägg från: Anonym (JJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JJ)

Är det skönare med större kuk???

Anonym (Jossan) skrev 2023-04-22 23:57:01 följande:

Skukle säga att 99 gånger av 100 är det skönare med den större om annat är skapligt likvärdigt. Sexigare med en bjässe än en räka.

Uppfriskande med tjejer som säger vad de tycker!
    Vilken är idealstorleken då?
  • Anonym (JJ)
    Bunny84 skrev 2023-04-28 11:11:45 följande:

Enkelt svar från mig- JA. 

Kvinnor som säger att storleken kvittar ljuger, både för sig själva eller sin  partner. Ska tilläggas att storleken spelar roll på bägge hållen och det är faktiskt avtändande med " för stor " 

Tror det stämmer som du säger!
    Inom vilket spann är idealet då?
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Anonym 40-50) skrev 2023-05-18 10:51:27 följande:
    Det stämmer säkert för vissa.
    I mitt fall, när vi kommit så långt så att jag får se den, då är jag redan kåt så det räcker, vill jag lova.
    Jag tänder på att han blir kåt på mig och det märker jag ju på blicken, intensiteten i hur han rör vid mig, andhämtningen. Ståndet förhöjer såklart och bidrar till helhetsupplevelsen, men i de här trådarna tenderar det att låta som om sexet enbart handlar om en kuk, liksom. Jag vill ha den härliga mannen, inte bara kuken!
    Du verkar ha en väldigt härlig, sund och skön inställning till attraktion och sex.
  • Anonym (JJ)
    Frun1991 skrev 2023-05-18 13:57:22 följande:
    Haha kanske bara jag då som har "stora" erfarenheter  Oskyldig
    Gillar äldre och stora?en tjej i min smak ;)
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-05-19 06:50:19 följande:
    Så olika det kan vara. Rida klarar jag mycket bättre med en längre kuk men bakifrån funkar sämre.
    Har precis samma erfarenhet som du. Alla varianter bakifrån tycker jag man oftast kommer djupare i, medans rida brukar funka bäst för tjejen.
Svar på tråden Är det skönare med större kuk???