Grilla som vegan?
Är det någon vegan som har tips på vad man kan grilla nu i sommartider? Jag är rätt trött på sojafiléer och tofu. Svamp och grönsaker och sånt ser jag mer som ett tillbehör.
Är det någon vegan som har tips på vad man kan grilla nu i sommartider? Jag är rätt trött på sojafiléer och tofu. Svamp och grönsaker och sånt ser jag mer som ett tillbehör.
Grilla potatis? Men nån god röra..
qourn biffar? vet ej riktigt hur det stavas.
men grillad majskolv är suveränt, men visserligen en grönsak
mmm majskolv! supergott faktiskt!!!
Min absolut första tanke var majskolv och marinerad svamp...men sen läste jag sista meningen i TS och då var ju det kört.
Soyakorv?
Gör egna linsbiffar o krydda efter smak, det är supergott o grilla på folie på grillen
Lägg qournfilér i marinad några timmar eller gör egna biffar på qournfärs, philadelphiaost, sambal oelek, och potatismjöl, väldigt gott!
nä. mjölk
Ooh, linsbiffar. Det hade jag inte tänkt på. Quorn funkar tyvärr inte, det är det ägg i. Men nu när jag tänker på det så gillar jag ju faktiskt majskolvar, och potatis.
Tack för tipsen :)
Mina föräldrar(inbitna köttätare) kommer hit, och jag tänkte imponera på dem lite.
Har du varit inne på vegan.nu? Där finns det väl massa recept så du kan imponera ordentligt!!
Tack för tipsen allihop! :)